اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

دشمن به دنبال منزوی کردن ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن در این رابطه اهدافی را دنبال می‌کند و می‌خواهد ایران اسلامی را در جامعه جهانی منزوی جلوه دهد و در داخل بین مردم و حکومت شکاف ایجاد کند.

دشمن به دنبال منزوی کردن ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گرانی‌های اخیر از مسئولان خواست تدابیر لازم را اتخاذ کنند چرا که دیگر واقعا مردم را فلج کرده است و کمر آن را شکسته است.

وی بخشی از این گرانی‌ها را سوء مدیریت و بد مدیریتی برخی مسئولان دانست و گفت: نمی‌توان همه گرانی‌ها را به گردن دشمنان انداخت بلکه در این رابطه سوء مدیریت برخی مسئولان نیز دخیل است.

امام جمعه بردسکن گفت: متاسفانه برخی مسئولان فرافکنی می‌کنند و ضعف مدیریت خود را به گردن دیگران می‌اندازند و هیچ عذرخواهی نیز نمی‌کنند.

امینی بخش دیگری از این گرانی‌ها را تقاضای بیش از حد مردم عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد اجناس مورد نیاز خود را مازاد بر مصرف خود تهیه و خریداری می‌کنند و این خود سبب گرانی کالاها می‌شود.

امام جمعه بردسکن افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن در این رابطه اهدافی را دنبال می‌کند و می‌خواهد ایران اسلامی را در جامعه جهانی منزوی جلوه دهد و در داخل بین مردم و حکومت شکاف ایجاد کند.

امینی گفت:  دشمنان می‌خواهند جلوی رشد علمی ایران را در منطقه بگیرد.

خطیب جمعه بردسکن افزود: باید این واقعیت را بپذیریم که ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید همه دولتمردان تمام توان خود را بکار ببندند و به وظایف خود عمل کنند و توان اقتصادی مردم را بسنجند تا بیش از این مردم با گرانی‌ها دست و پنجه نرم نکنند.

امام جمعه بردسکن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی را پایه گذاری کنند و توجه جدی به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشته باشند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در برخی حوزه‌ها توجه جدی به شعار مقام معظم رهبری نشده است که باید در جنگ اقتصادی به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه بردسکن به وضعیت بازار اشاره کرد و گفت: کسانی که اجناس و کالاهای خود را با قیمت بالاتری به مردم بفروشند و منتظر گران شدن کالاهای خود باشند به نوعی کار ستون پنجم دشمن را انجام می‌دهند و در این شرایط جنگ اقتصادی متولیان امر باید با احتکار کنندگان برخورد جدی داشته باشند و هیچ‌گونه اغماضی را نداشته باشند.

وی از بازاریان خواست به سود شرعی خود قانع باشند تا مردم با خیال راحت اجناس مورد نیاز و ضروری خود را خریداری کنند.

امینی افزود: در جنگ اقتصادی همه ما باید به عنوان یک جهاد مقدس تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه بردسکن در بخش دیگری از خطبه‌ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و از زحمات و خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی همچنین روز دامپزشکی و روز جهانی کودک را گرامی داشت و دراین زمینه مطالب مبسوطی را بیان کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول