اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

ترکیه با طناب پوسیده آمریکا و صهیونیزم به چاه نیفتد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: حاکمان ترکیه با عبرت‌گیری از سرنوشت حزب بعث و صدام با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی به چاه نیفتند و مردم مسلمان دو کشور اسلامی را به جان هم نیندازند.

ترکیه با طناب پوسیده آمریکا و صهیونیزم به چاه نیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بعضی از دشمنان قسم خورده ما اقرار دارند که مشکلات ارزی اخیر ایران ارتباطی به مشکلات اقتصادی، مدیریتی و یا تحریم‌ها ندارد بلکه این موضوع یک جنگ تمام عیار روانی است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با صحنه گردانی سودجویان و دلالان از خدا بی‌خبر به ملت ایران تحمیل شده و مانند لاشخورها و کرکس‌ها به جان مردم و نظام جمهوری اسلامی افتاده‌اند.

وی افزود: خواست مردم از مسئولان نظام این است که به جای متهم‌کردن یکدیگر به این جنگ روانی خاتمه بدهند و به دستورات چندین ساله ولی امر مسلمانان مبنی بر برخورد جدی با فساد مالی و اقتصادی عمل کنند.

امام جمعه خوی با اشاره به تنش‌های نظامی و مرزی اخیر میان ترکیه و سوریه و مصوبه نمایندگان ترکیه گفت: حاکمان ترکیه با عبرت‌گیری از سرنوشت حزب بعث و صدام با طناب پوسیده آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به چاه نروند و مردم مسلمان دو کشور اسلامی را به جان هم نیندازند امروز هیچ کدام از مشکلات منطقه راه‌حل نظامی ندارد و دین اسلام بر همه مسلمانان دستور می‌دهد مشکلات خود را برادرانه حل کنند و بر دشمنان اجازه دخالت ندهند.

امام جمعه خوی با اشاره به استمرار تظاهرات مسلمانان جهان علیه توهین غربیان به ساحت مقدس رسول خدا (ص) گفت: پایبندی مسلمانان به ارزش‌های دینی خود، هوشیاری آنان در برابر توطئه‌های دشمنان، اشراف آنان بر اهداف شوم استکبار از قداست‌زدایی دینی و نمایش وحدت اسلامی بر محور اصول و معتقدات دینی از مهم‌ترین پیام‌های این تظاهرات بوده که تا شکست کامل دشمنان و اعتراف بر جنایات خود و تنبیه توهین‌کنندگان ادامه خواهد داشت.

شکوری با اشاره به تظاهرات مردم کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، پرتغال و لهستان اظهار داشت: شکست فرهنگ و مکتب اقتصادی مادی غرب، گسترش بی‌عدالتی و تبعیض و فقر، سلب اعتماد مردم از مسئولان حکومتی، توسعه فساد اخلاقی و مالی، حاکمیت اقلیت سرمایه‌دار بر امورات این کشورها از جمله پیام‌های روشن و صریح این قیام‌های مردمی بود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول