اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگربان تیم فوتسال صبای قم:

خیلی‌ها انتظار نداشتند دبیری تبریز را در هم بکوبیم

خبرگزاری فارس: سنگربان تیم فوتسال صبای قم پیروزی برابر دبیری تبریز را نتیجه بازی هوشمندانه بازیکنان صبای قم عنوان کرد و گفت: خیلی‌ها پیش از بازی انتظار نداشتند تیم دبیری را شکست دهیم.

خیلی‌ها انتظار نداشتند دبیری تبریز را در هم بکوبیم

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بازی تیمش با دبیری تبریز که پنجشنبه شب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار کرد: ما در بازی هفته‌ ششم مقابل تیم گیتی پسند اصفهان که در خانه ما برگزار شد شایسته برد بودیم ولی پیروزی را به سادگی در آخرین لحظات آن دیدار از دست دادیم، به همین خاطر در دیدار با دبیری تبریز در مقابل تماشاگران خودی باید بازی را می‌بردیم.

وی تصریح کرد: ما هم در کار حمله و هم در برنامه‌های دفاعی کاملاً برتر از دبیری تبریز بودیم و بازیکنان ما هفته به هفته بیشتر از گذشته حواس خود را جمع کرده و با ارائه فوتسالی هماهنگ و هجومی، بهترین بازی‌های خود را در این فصل انجام می‌دهند.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: هماهنگی خوب بازیکنان تیم فوتسال صبا حریف را با سختی‌های فراوانی مواجه کرد و بازیکنان حریف نیز در مقابل ما دوام نیاوردند، به نظر من در حضور سرمربی تیم ملی و مدیر فنی اسپانیایی تیم کشورمان بهترین عملکرد را داشتیم.

وی بیان داشت: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم زیرا صبای قم امسال تیمی کاملاً یک دست و هماهنگ است، ضمن اینکه بازیکنان ما تلاش خوبی داشتند و در بازی‌های آتی نیز این روند موفقیت‌آمیز ادامه خواهد یافت، ولی حرف من این است که نمی‌دانم چرا بعضی‌ها قبل از بازی توانایی پیروزی در این بازی را در تیم ما نمی‌دیدند.

دهقان که در درون دروازه صبا درخشش خیره کننده‌ای داشت عنوان کرد: تک تک بازیکنان حریف و خصوصیات انفرادی آنها را می‌شناختم و ویژه این بازی تمرینات خوبی انجام داده بودم و انگیزه زیادی داشتم که بدون گل خوردن این بازی را به پایان ببرم.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه از ناحیه پا کمی مشکل داشتم اما با درایت پزشکان تیم و دکتر باقری بار دیگر به ترکیب تیم صبا بازگشتم و خوشحالم از اینکه در درون دروازه نمایش خوبی را ارائه کردم که خاطره بازی با گیتی پسند از ذهن هواداران پاک شود.

دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: ما تا سوم آذر ماه که لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی در جام جهانی تعطیل است، فرصت داریم خود را بهتر از گذشته آماده کنیم زیرا حریف ما در دیدار بعدی تعقیب‌کننده صدرنشین لیگ برتر فوتسال یعنی حفاری اهواز است و ما فرصت داریم که تمرینات ویژه این دیدار را انجام داده و از هر نظر آماده این بازی شویم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول