اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

با متخلفان فضای سایبری برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: با متخلفانی که فضای سایبری و مجازی را آلوده می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

با متخلفان فضای سایبری برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش نیروی انتظامی با حضور سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، ابوالفضل طاهر‌خانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرزین افروز معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: با افراد کذاب و متخلف که سبب آلودگی فضای مجازی می‌شوند برخورد قاطع می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: فضای سایبری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل رهبر فرزانه انقلاب به عنوان بالاترین مقام اجرایی در کشور، رئیس جمهور را به عنوان رئیس فضای سایبری و مجازی منصوب کرده‌اند.

طاهرخانی با اشاره به فعالیت‌های پلیس فتا یادآور شد: پلیس فتا به دستاورد‌های مطلوبی دست پیدا کرده است در حالی که پلیسی نوپا به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه پلیس فتا برقراری نظم و امنیت در فضای مجازی و سایبری است که این وظیفه در نوع خود وظیفه بسیار حساس و مهمی به شمار می‌آید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: تمام هدف و سعی دشمنان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی با هر امکانات و ابزاری است، آنها پس از شکست خوردن در عرصه‌های مختلف روی به جنگ نرم آورده‌اند و تمامی مردم باید با وحدت در مقابل این نیرنگ دشمن ایستادگی کنند و دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذارند.

طاهرخانی در خاتمه اظهار کرد: افرادی که در فضای سایبری و مجازی فعالیت دارند باید برای تقویت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده و در مقابل کذابان و منافقان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول