اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران روان‌تر شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران استان در حال حاضر روان‌تر شده است.

تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران روان‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ‌در جمع مدیران استان اظهار داشت: روند سرمایه‌گذاری در استان رضایت‌بخش است و با شتاب خوبی رو به افزایش است چه بسا سرعت کارشناسی‌ها در این زمینه باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در نحوه دخل و خرج سازمان‌های خود ورود داشته باشند به طوری که در نحوه هزینه‌کرد بودجه جاری دستگاه صرفه‌جویی و از هزینه‌های غیرضروری خودداری کنند.

جلال‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه سازوکارهای اداری به هم پیوسته و امور‌ و فعالیت دستگاه‌ها به هم مرتبط است از این رو کم‌کاری در برخی از ارگان‌ها به ضرر کل استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از الزامات تحول و پیشرفت در کارها نوآوری در مدیریت‌ها‌ست لذا مدیران باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود به فعالیت‌ها و کارهای ابتکاری نیز دست بزنند.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌ها باید تمام توان خود را بر استفاده از انعطاف‌پذیری قوانین به نفع استان استفاده کنند و عدم ابتلا به روزمرگی و افزایش حجم کارها و فعالیت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

جلال‌زاده تاکید کرد: شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی ضروری است و مدیران باید نهایت استفاده را ببرند چرا که با فرا رسیدن فصل سرما دوماه به فصل کاری استان باقیمانده است.

دبیر اجرایی همایش «ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی» هم در این نشست با بیان اینکه همایش ارومیه شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی هفدهم مهرماه سال جاری در تالار فرهنگستان تهران آغاز و یک هفته پس از آن نیز در ارومیه برگزار می‌شود، گفت: این همایش فرصت مناسبی برای بازخوانی و بازنمایی فرهنگ کهن این شهر و وحدت و یکپارچگی مردم آن است و نشان دادن جایگاه اقوام و اقلیت‌های قومی و مذهبی، تعامل خوب ادیان و اقوام در طول تاریخ و مقاومت و ایستادگی آنان در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله اهداف این همایش به شمار می‌آید.

جواد شریف‌نژاد با اشاره به اینکه ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی، در فهرست هزار شهر تاریخی یونسکو به ثبت می‌رسد، افزود: 72 مقاله برای حضور در این ارسال شده است که از این تعداد نیز 56 مقاله برای ارائه در همایش ارومیه شهر ایرانی انتخاب شده است.

به گفته وی موضوع‌هایی چون معماری، هنر، شعر و ادب، موسیقی، فرهنگ و تاریخ، شهرسازی، تاریخ انقلاب اسلامی در منطقه و حضور ارومیه در دفاع مقدس در قالب هم‌اندیشی ارومیه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و سه نمایشگاه جنبی همزمان با افتتاحیه این همایش در فرهنگسرای تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول