اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفیعی در گفت‌و‌گو با فارس:

قم را در لیگ برتر والیبال صاحب نماینده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر استان قم گفت: تیم قوی و آماده‌ای را برای حضور موفق در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و کسب جواز صعود به لیگ برتر مهیا کرده‌ایم.

قم را در لیگ برتر والیبال صاحب نماینده می‌کنیم

سید روح‌الله شفیعی امروز در حاشیه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم والیبال سفیر قم برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌هایی که از سوی هیئت والیبال صورت می‌گیرد، کار آماده‌سازی تیم با موفقیت پیش می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اندکی که تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در اختیار داریم، به موقع تمرینات را آغاز کرده و نگران کمبود زمان برای آماده‌سازی تیم نیستیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر استان قم بیان داشت: مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال از نیمه مهر ماه آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر آغاز می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم والیبال سفیر قم و بازیکنانی که در ترکیب این تیم حضور دارند اضافه کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و همچنین برگزاری مسابقات استانی در قالب لیگ و قهرمانی استان موجب شده تا والیبال قم در مسیر پیشرفت قرار گیرد و ما نیز استعدادهای خوبی را شناسایی کرده و با تکیه بر توان آن‌ها قصد حضور در لیگ دسته اول کشور را داریم.

شفیعی بیان کرد: توجه به سازندگی از رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه والیبال قم بوده است که خوشبختانه اثر آن را در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته دیدیم که جوانان توانمند والیبال قم به خوبی شایستگی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان قمی در تیم‌های پایه استان موفقیت‌آمیز بوده است ادامه داد: قم این ظرفیت و توانمندی را دارد که نوجوانان و جوانان آینده‌دار والیبال این استان در تیم‌های ملی رده‌های پایه کشور حضور پیدا کنند، اتفاقی که در آینده می‌تواند به توسعه بیش از پیش رشته والیبال در استان قم منجر شود.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم با اشاره به حضور مردان والیبالیست قم در لیگ دسته اول کشور ابراز کرد: یکی از اقدامات خوبی که در راستای توسعه والیبال قم صورت گرفته است، حضور تیم‌های رده‌های سنی مختلف والیبال قم در مسابقات لیگ‌های کشور در سال گذشته بود و بهترین‌های والیبال قم اکنون در ترکیب تیم سفیر حضور دارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول