اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ژاپن:

والیبالیست‌های جوان ژاپن بازی بدون اشتباهی ارائه دادند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ژاپن گفت: والیبالیست‌های ژاپن بازی بدون اشتباهی را در مقابل تایلند به نمایش گذاشتند.

والیبالیست‌های جوان ژاپن بازی بدون اشتباهی ارائه دادند

نوریاکی ساکو پیش از ظهر امروز بعد از پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ژاپن و تایلند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی بسیار کم‌اشتباه ظاهر شدیم و توانستیم با کمترین نمره منفی، تیم ملی جوانان تایلند را شکست دهیم.

وی با اشاره به روند رو به رشد تیم ملی والیبال جوانان ژاپن افزود: در بازی مقابل تایلند بهتر از سریلانکا بودیم و امیدواریم در بازی‌های آینده نیز بهتر ظاهر شویم.

ساکو همچنین در خصوص سطح بالای مسابقات این دوره اظهار کرد: در این دوره تاکنون بازی‌های سطح بالایی برگزار شده و امیدواری‌ها برای ارائه بهترین بازی‌ها بیشتر شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ژاپن با اشاره به استفاده این تیم از 100 درصد قدرت خود در بازی مقابل تیم ملی تایلند، ابراز داشت: باید بیش از این تلاش کنیم و قدرت واقعی خود را در بازی‌های آینده به رخ حریفان بکشیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول