اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی:

تیم کبدی بانوان استان مرکزی به جمع 6 تیم برتر کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از راهیابی تیم کبدی بانوان استان به جمع شش تیم برتر کشور خبر داد.

تیم کبدی بانوان استان مرکزی به جمع 6 تیم برتر کشور راه یافت

علی سابوته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم کبدی بانوان استان که به جمع شش تیم برتر کشور پیوسته است، آبان ماه امسال در مسابقات نهایی لیگ برتر کشور حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی بسیار بالای تیم بانوان پیش‌بینی می‌کنیم کبدی‌کاران استان بتوانند درخشش خوبی در این مسابقات داشته باشند.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی همچنین با اشاره به مسابقات لیگ برتر آقایان خاطر نشان ساخت: تیم کبدی آقایان استان با جذب چهار ملی‌پوش به اسامی مصطفی نودهی، هادی اشترک، فاضل اتراچالی و میثم عبدی و به مربیگری بهزاد بامدی به یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند کشور تبدیل شده که بدون شک در مسابقات لیگ کشوری نیز موفق به کسب عناوین برتر خواهد شد.

سابوته با بیان اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم کبدی در کشور محسوب می‌شود افزود: دور برگشت مسابقات لیگ برتر کبدی آقایان آذر ماه امسال با حضور 12 تیم به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هیئت کبدی، مربی تیم ملی به همراه چند بازیکن ملی‌پوش را جذب تیم استان کرده تا از این طریق بازیکنان بومی انگیزه بیشتری کسب کرده و کسب تجربه کنند.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی برگزاری کلاس‌‌های مربیگری و داوری را از برنامه‌های آتی این هیئت برشمرد و ادامه داد: هم‌اکنون 28 مربی و 18 داور در رشته کبدی در شهرهای مختلف استان مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی در نیمه نخست سال جاری هیئت کبدی در شهرستان‌های خنداب، ساوه و فراهان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول