اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20‌ شهریور امسال

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی گفت: ‌مرحله نهایی سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی باشگاه‌های کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کبدی در ارومیه برگزار می‌شود

حسین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ‌دور رفت مرحله نهایی سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی ده نفره در بخش آقایان باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی با حضور هشت تیم از 20 شهریورماه به میزبانی هیئت کبدی شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات هشت تیم به مدت پنج روز به رقابت می‌پردازند، افزود: این مسابقات به صورت دوره‌ای و در دو مرحله رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیری تصریح کرد: دور برگشت این مسابقات از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می شود و مجموع امتیازات تیم‌ها در دو مرحله رفت و برگشت تکلیف تیم‌های برتر این دوره از رقابتها را مشخص می کند.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت هیئت کبدی استان در سطح کشور ادامه داد: با وجود داشتن چندین تیم در لیگ کشوری و وجود ورزشکاران مطرح استان در سطح کشور، هیئت کبدی استان یکی از قطب‌های موفق این رشته در سطح کشور است و حمایت مسئولان از این هیئت و ورزشکاران منجر به موفقیت روزافزون هیئت و دلگرمی بیشتر مسئولان کبدی استان در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

دبیری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور در دو بخش آقایان و بانوان در نیمه دوم سال جاری، خاطرنشان کرد: دراین دوره از مسابقات لیگ دسته یک، تیم کبدی آقایان و بانوان شهرستان ارومیه نیز حضور دارد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی با داشتن سه تیم لیگ برتری و تیم‌های موفق در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در رشته کبدی، یکی از قطب‌های این رشته در سطح کشور است.

دبیری تصریح کرد: تیم کبدی آقایان شهرستان نقده در سال گذشته جزو شش تیم نخست صعودکننده به مرحله نهایی شد و در مرحله نهایی نیز این تیم در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی متذکر شد: همچنین تیم لیگ برتر کبدی شهرستان نقده در نیمه دوم امسال در مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد 12 نفره شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول