اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

برای تأمین هزینه تیم‌های کبدی راه و ترابری مقروض شدیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: برای تأمین هزینه‌های شرکت تیم‌های کبدی آقایان و بانوان راه و ترابری در لیگ مقروض شدیم اما مسئولان اداره کل شهرسازی برای پرداخت مطالبات امروز و فردا می‌کنند.

برای تأمین هزینه تیم‌های کبدی راه و ترابری مقروض شدیم

اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از سال 85 با توجه به رایزنی‌هایی که صورت گرفت، تیم‌های کبدی بانوان و آقایان زیرپوشش اداره راه و ترابری استان اصفهان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته در سال 90 نیز با اداره راه و ترابری تفاهمنامه‌ای امضاء شده و بر اساس آن بودجه‌ای معادل 2 میلیارد ریال برای هزینه‌های شرکت تیم‌های بانوان و آقایان در لیگ برتر در نظر گرفته شد تا در نهایت این بودجه صرف هزینه‌هایی همچون ایاب و ذهاب تیم‌ها، قرارداد کادر فنی و بازیکنان و سایر هزینه‌های جانبی شود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده با اداره کل راه و ترابری بیان داشت: تیم‌های بانوان و آقایان راه و ترابری در لیگ کبدی نتایج قابل توجهی را به دست می‌آوردند اما هر بار که برای دریافت هزینه‌های انجام شده به این اداره مراجعه می‌کردم، جواب می‌دادند که در حال انجام کارهای ذی‌حسابی هستند.

وی به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های کبدی مردان و بانوان راه و ترابری در لیگ اشاره کرد و افزود: پس از موفقیت‌ تیم‌های کبدی بانوان و آقایان که با کسب سهمیه آسیایی همراه بود، مدیر کل اداره راه و ترابری تغییر یافت تا بلاتکلیفی‌های ما ادامه پیدا کند.

حسینی‌نژاد ادامه داد: برای تأمین هزینه‌های جاری حضور این دو تیم در لیگ برتر به ناچار چند وام گرفته و پس از اینکه از پس هزینه‌ها برنیامدم، مجبور به فروش اتومبیلم شدم اما متاسفانه هر بار که به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه می‌کنم، جواب درستی به من نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه برای دریافت هزینه‌های انجام شده با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی دیدار داشته است، تصریح کرد: معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات قول مساعد داد، اما مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عزم جدی برای پایان‌دادن به این مشکل ندارد.

*بازیکنان یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان افزود: با وجودی که چند ماهی از پایان مسابقات لیگ سپری شده است، بازیکنان هنوز یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند.

وی با درخواست از مدیران استانی برای رفع این مشکل تصریح کرد: تیم‌های بانوان و آقایان راه و ترابری بخش زیادی از بازیکنان بومی و ملی‌پوش را زیرپوشش خود قرار می‌دادند و در شرایطی که ورزش بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است، مسئولان اداره راه و شهرسازی برای رفع این مشکل پا پیش نمی‌گذارند.

حسینی‌نژاد اضافه کرد: تمام هزینه‌ها بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بوده و اسناد تمام هزینه‌ها نیز موجود است، اما امیدوارم مدیرکل اداره راه و شهرسازی به جای امروز و فردا کردن، به فکر برطرف کردن این مشکل باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول