اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

شرکت نکردن در جلسات هیئت بهانه برکناری من بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، گفت: با وجودی که هیچ گاه برای حضور در جلسات هیئت دعوت نشدم، به بهانه عدم شرکت در این جلسات با من قطع همکاری کردند.

شرکت نکردن در جلسات هیئت بهانه برکناری من بود

زهرا امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: دلیل تصمیم رئیس هیئت ورزش‌های همگانی برای قطع همکاری با خودم را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: تا زمانی که مسئولیت نایب رئیسی هیئت را داشتم، تلاش ‌کردم تا وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام بدهم و به مردم خدمت کنم.

نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با بیان اینکه رئیس هیئت در مورد برکناری وی دلیل واضحی را عنوان نکرده است، تصریح کرد: در مدتی که در هیئت مسئولیت داشتم، هیچ گاه برای جلسات هیئت رئیسه مرا دعوت نمی‌کردند، اما حالا شرکت نکردن در جلساتی که از آن خبر نداشته‌ام را دلیل برکناری من عنوان می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش کشیدن چنین مسائلی بهانه‌هایی برای برکنار کردن من بود و بحث سکونت من در شیراز و دوری از اصفهان واقعیت ندارد.

به گزارش فارس، زهرا امین از حدود یک سال قبل مسئولیت نایب رئیسی هیئت ورزش‌های همگانی را برعهده داشت، اما مدتی قبل از مسئولیت خود کنار رفت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول