اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلیبر:

مقابله با دسیسه‌های دشمن نیازمند به‌کارگیری تمام ظرفیت‌هاست‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلیبر گفت: در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام دستگاه‌های مختلف باید با هماهنگی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

مقابله با دسیسه‌های دشمن نیازمند به‌کارگیری تمام ظرفیت‌هاست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، حجت‌الاسلام علی موسوی عصر امروز در جمع مربیان حلقه‌های صالحین ناحیه کلیبر با تاکید بر تربیت صحیح و اسلامی جوانان اظهار کرد: تربیت سالم به ما کمک خواهد کرد تا با خیلی از مفاسد اجتماعی و فرهنگی مبارزه کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: باید در حلقه‌های صالحین علاوه بر بصیرت سیاسی، بصیرت معنوی بسیجیان نیز ارتقا یابد.

امام جمعه کلیبر تصریح کرد: در شرایط کنونی پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است و باید این ارزش‌ها برای نسل‌های آینده کشور حفظ شود.

وی تاکید کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی، آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس باید بیشتر مورد اهمیت قرار داده شود.

امام جمعه کلیبر با بیان اینکه دفاع مقدس همواره به عنوان یک ارزش برای مردم باید همیشه حفظ شود، افزود: ایثار، خودگذشتگی، شجاعت، عزت و ایستادگی از مهم‌ترین درس‌هایی بود که از دوران دفاع مقدس فرا گرفتیم و این درس‌ها یاد انقلاب را تداوم بخشیده است.

موسوی اظهار کرد: دفاع مقدس به جهانیان آموخت که با اتحاد، توکل به خداوند و تقویت روحیه معنویت می‌توان در مقابل جهانخواران ایستادگی کرد و آنان را شکست داد.

وی افزود: در این شرایط بهترین برنامه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و سایبری غرب و استکبار جهانی، پرداختن به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه کلیبر گفت: در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام دستگاه‌های مختلف باید با هماهنگی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف فرهنگی در این زمینه ضروری است و باید در کنار آن از علم روز در تمام عرصه‌ها نیز بهره ببریم و با قدرت مقابل تهاجم به فرهنگ و مذهب ایستادگی کنیم.

موسوی در ادامه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران را بی‌اثر دانست و تاکید کرد: هوشیاری مردم و مسئولان در کنار حمایت از تولید ملی خواهد توانست کمک بزرگی به رونق اقتصادی ایران اسلامی در برابر فشارها  باشد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول