اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

فعالیت 600 راهور محله در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: استان اصفهان از 600 نفر نیروی راهور محله که از بهترین گزینه‌‌های پلیس هستند، استفاده می‌کند.

فعالیت 600 راهور محله در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی پیش‌ازظهر امروز در سومین همایش راهوران محله با اشاره به اینکه نیروهای پلیس برای حفظ امنیت مردم از جان خود مایه می‌گذارند، اظهار کرد: در دهه اخیر هشت پلیس در راه حفظ امنیت در استان اصفهان کشته شدند.

وی با بیان اینکه پلیس با مردم ارتباط خوبی دارد، افزود: امروز نیروی انتظامی مدعی است که قوی‌ترین سازمان مرتبط با مردم جامعه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس در ایران در کنار مردم است و این در حالی است که در سایر کشور‌ها از جمله کشورهای غربی پلیس مقابل مردم است.

وی راه‌اندازی نگهبان محله، راهور محله و همیاران پلیس را سه حرکت مطلوب و تأثیرگذار ناجا برشمرد و گفت: تأثیر پیوند پلیس با مردم در جامعه ملموس است.

آقاخانی با بیان اینکه نگهبانان محله، امنیت محله را مستقر می‌کنند، گفت: اصفهان بیش از 300 هزار همیار پلیس در محلات دارد که در کنار پلیس و به منظور ارتقاء فرهنگ راهوری و انضباط اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: 600 نفر از بهترین گزینه‌های پلیس، راهوران محله‌ها هستند که با برقراری امنیت در محلات کمترین هزینه را برای ناجا داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های پلیس ما همین مردمی‌بودن پلیس با مردم است.

وی با بیان اینکه راهور محله تابلوی انضباط اجتماعی است، افزود: راهوران محله تا دورترین نقاط ما فعال شده است.

آقاخانی در ادامه از کاهش پنج تا هفت درصدی تصادفات در جاده‌های روستایی خبر داد و گفت: درصد بالای تصادفات جاده‌ای به دلیل نداشتن آگاهی است.

وی با اشاره به میزان خسارات ناشی از تصادفات روستایی افزود: در سال 80 خسارات تصادفات روستایی 4 هزار میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: راهور محله را در استان دیر آغاز کرده‌ایم اما باید تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب انجام دهیم.

وی در پایان از افزایش دو برابری راهوران محلات طی سال 92 در استان اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول