اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گردشگری:

میز گردشگری در مراکز اقامتی اردبیل برپا شد

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برپایی میز گردشگری در مراکز اقامتی این استان خبر داد.

میز گردشگری در مراکز اقامتی اردبیل برپا شد

قادر تقی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته گردشگری، میز گردشگری به منظور استقبال و پذیرایی از میهمانان با سوغات استان اردبیل و آشنا ساختن آنان با مناطق گردشگری و تاریخی این استان در مراکز اقامتی برپا شده است.

وی یادآور شد: زنگ گردشگری نیز در دبیرستان دخترانه زینبیه با حضور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی همزمان با هفته گردشگری به صدا درآمد.

تقی‌زاده بازدید رایگان از موزه‌ها در روز جهانگردی، تخفیف نیم بهای بازدید از مناطق گردشگری و تاریخی استان در هفته گردشگری،اعطای تخفیف ویژه 50 درصدی در مراکز گردشگری را از برنامه های هفته گردشگری در استان اردبیل عنوان کرد.

وی ادامه داد: ‌برگزاری تور طبیعت‌گردی به قلعه قهقهه مشگین‌شهر، برگزاری تور استان‌گردی برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علمی کاربردی، به ویژه رشته مرتبط با جهانگردی و نصب بنر و پلاکارد در سطح استان به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری از دیگر برنامه‌های درون استانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری‌گری استان اردبیل در هفته گردشگری است.

این مسئول با اشاره به برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره جامع مراکز اقامتی، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی جامع راهنمایان تور و اتحادیه مراکز پذیرایی بین راهی، بیان داشت: همایش فعالان صنعت گردشگری استان و تجلیل از آنان نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ حضور در مراسم نماز جمعه و سخنرانی در مورد فعالیت‌های انجام شده در حوزه گردشگری پس از ایراد خطبه نماز جمعه به مناسبت هفته گردشگری از دیگر برنامه‌های درون استانی این اداره کل است.

انتهای پیام/۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول