اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال انجام شد

توزیع بیش از 13 هزار سند مالکیت روستایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از توزیع 13 هزار و 110 فقره سند مالکیت روستایی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

توزیع بیش از 13 هزار سند مالکیت روستایی در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا فضل‌علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: انتقال، مبادله و جابه‌جایی کالاهای مرسوله‌ای از مهم‌ترین وظایف این اداره‌کل محسوب می‎‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اداره کل پست چهارمحال و بختیاری در سطح هفت شهرستان، 26 شهر، هفت بخش و 9 دهستان خدمات پستی لازم را ارائه می‌دهد.

فضل‌علیپور ادامه داد: توزیع اسناد مالکیت روستایی به تعداد 13 هزار و 110 فقره، توزیع 12 هزار محموله تذکرنامه، صدور 25 هزار فقره دفترچه ثبت‌نام دانشگاه، توزیع 15 هزار و 435 فقره پست ویژه در استان و صدور 3 هزار و 775 فقره تأییده تحصیلی از مهم‌ترین اقدامات این اداره‌کل در شش ماهه نخست سال‌جاری است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت بیمه میهن در روستاها، افزود: بیمه میهن به عنوان یک بیمه تکمیلی است که در دفاتر پستی استان صورت می‌گیرد.

وی از ثبت 110 هزار اطلاعات مکانی افراد در قالب اطلاعات پستی که سال گذشته به هنگام شده‌اند، خبر داد و گفت: نزدیک به 20 درصد واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در بانک اطلاعات پست با مشخصات کامل ثبت شده‌ است.

فضل‌علیپور با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز پست، گفت: نگاهی گذرا به توفیقات و دستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین‌المللی از جمله رشد شاخص‌های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

وی با اشاره به خدمات پستی ارائه شده به مردم، گفت: ارائه سرویس بیمه مرسولات با ارزش اظهار شده، پست رستانت، پست سفارشی، پست یافته، بازار الکترونیک، پست ویژه، پست جواب قبول، پست پیشتاز، پست اکسپرس، پست تبلیغ، پست مستقیم، صندوق پست صوتی و پست تلفنی 193 از جمله این خدمات محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول