اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی نقاشی رومانی

عضو کانون پرورش فکری اردبیل برنده جایزه شد

خبرگزاری فارس: عضو کانون پرورش فکری استان اردبیل برنده جایزه بین‌المللی نقاشی رومانی شد.

عضو کانون پرورش فکری اردبیل برنده جایزه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، شکیلا فرجیان 9 ساله از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اصلاندوز برنده جایزه سوم از مسابقه بین‌المللی نقاشی در کشور رومانی شد.

کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی در این مسابقه بین‌المللی نقاشی که با عنوان «رنگین کمان» در کشور رومانی برگزار شده بود موفق به کسب هشت جایزه و دیپلم افتخار شدند.

این مسابقه بین‌المللی علاوه بر اهدای جایزه سوم به کودک هنرمند اردبیلی از اصلاندوز، یک جایزه ویژه نمایشگاه، سه جایزه ویژه، یک جایزه اول و دو جایزه دوم نیز به کودکان هنرمند ایرانی اهدا کرده است.

جایزه ویژه نمایشگاه به فاطمه پورشمس 15ساله از بوشهر و سه جایزه ویژه به نعیم هیوچی 9 ساله از گلستان، نگین ابراهیمی شش ساله از تهران و سوینچ فاضلی 9 ساله از آذربایجان غربی تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مسابقه که با موضوع "گنجینه های زمین" در سال 2012 برگزار شد تینا محمد جعفر 9 ساله از تهران جایزه اول، الهه امینیان 15ساله از اصفهان و یاسمن الهی 5/6 ساله از خوزستان جایزه دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول