اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تشکیل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از تشکیل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان خبر داد.

تشکیل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشکیل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: از همان ابتدای سال جاری و زمانی که مقام معظم رهبری دستوری مبنی بر حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی را دادند، اقدامات دولت برای تحقق این شعار انجام شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه تحقق شعار سال اضافه کرد: همچنین با دستگاه‌های اجرایی نیز جلسات مختلفی تشکیل شد.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به تشکیل جلسات مختلف با همراهی بخش خصوصی افزود: یکی از اهداف، برگزاری این جلسات است که بخش خصوصی مشکلات خود را مطرح کند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل جلسات با حضور بخش خصوصی کمک شایانی به حل مشکلات این بخش می‌کند، اضافه کرد: بهبود فضای کسب و کار نیز از دیگر اهدافی است که در راستای تشکیل این شورا دنبال می‌شود.

رئوفی‌نژاد همچنین معرفی طرح‌های جدید را نیز از دیگر اهداف تشکیل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: تعامل و ارتباط تنگاتنگ بخش خصوصی و دولت نیز از دیگر اهدافی است که در تشکیل شورای مذکور دنبال می‌شود.

وی محور اصلی فعالیت‌های شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی را توجه به بخش خصوصی اعلام و افزود: لایحه تشکیل این شورا که موجب افزایش تعامل دولت و بخش خصوصی می‌شود، به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

استاندار زنجان در ادامه با تشکیل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور همه فعالان بخش خصوصی و مدیران ذیربط افزود: همچنین ائمه‌جمعه به ویژه امام جمعه مرکز استان از جمله افرادی هستند که گردهمایی و تبادل‌نظر در خصوص وضعیت اقتصادی استان، به ارائه پیشنهاد و رفع مشکلات موجود در این ستاد و شورا می‌پردازند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول