اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دادستان جهرم معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی فارس و جهرم، احمد برومندی دادستان این شهرستان شد.

دادستان جهرم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، فرماندار جهرم عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده توسط مسئولان شورای تامین استان فارس به این امر اذعان شده است که شهرستان جهرم در زمینه وقوع جرایم طی چند سال گذشته رشد منفی داشته است.

داوود ملکوتی با اشاره به رشد چشم‌گیر این شهرستان در زمینه کشف مواد مخدر افزود: عملکرد خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سبب شده است که جهرم به عنوان یکی از شهرستان‌های امن استان فارس معرفی شود.

وی با اشاره به تعامل مناسب دستگاه قضایی با شورای تامین و دیگر نهادهای امنیتی این شهرستان بیان کرد: دستگاه قضایی با تعامل مناسب میان مجموعه‌های اجرایی و امنیتی شهر تلاش کند تا زمینه وقوع جرم بیش از پیش کاهش یابد.

دادستان سابق جهرم نیز در این جلسه گفت: حفظ شخصیت افراد از ابتدای شروع به کار تا پایان تصدی در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت به طوریکه این بخش از دادگستری جهرم روزانه شاهد 150 تا 200 مراجعه‌کننده بوده است.

حجت‌الاسلام عبدالمجید پرنیان با اشاره به کاهش وقوع قتل و نزاع دسته جمعی طی دو سال گذشته در جهرم بیان کرد: امیدواریم که این امر نیز با تصدی مدیریت جدید ادامه یافته و بهتر از گذشته به وقوع بپیوندد.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب جهرم خاطرنشان کرد: اجرای صحیح و به موقع قوانین نقش موثری در کاهش پیشگیری از وقوع جرم دارد.

احمد برومندی تسریع رسیدگی در دادسرا و برخورد جدی با مرتکبان جرایم را از اولویت‌های خود در منصب جدید دانست.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از تلاش‌های پنج ساله حجت‌الاسلام عبدالمجید پرنیان تقدیر و احمد برومندی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جهرم معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول