اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دشتستان:

اهانت به مقدسات نشانه ضعف استکبار و غرب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دشتستان گفت: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) و اهانت به مقدسات، درماندگی و ضعف کفار و مستکبران در مقابل قدرت اسلام و مسلمین را نشان می‌دهد.

اهانت به مقدسات نشانه ضعف استکبار و غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: در شرایطی که دنیای کفر و استکبار و دشمنان اسلام عزیز برای دستیابی به اهداف شوم خود از هر ابزاری بهره می‌جویند وظیفه تمامی آحاد امت اسلامی است که با ایشان به مقابله بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) و اهانت به مقدسات، درماندگی و ضعف کفار و مستکبران در مقابل قدرت اسلام و مسلمین را نشان می‌دهد و مسلمانان از بدو این حرکت قبیح با حرکات خود این حرکت دشمنان اسلام را محکوم کرده‌اند.

هاشمی بیان داشت: در ایامی که به‌عنوان بزرگداشت هفته دفاع مقدس از حماسه‌آفرینی رزمندگان باید یاد می‌شد، این اقدام گستاخانه صورت گرفت.

وی اضافه کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا تا همیشه در دل مردم ایران اسلامی جای دارد و این امر سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول با تاکید بر اینکه دنیای اسلام هر روز قدرتمندتر می‌شود، اذعان داشت: جیره‌خواران استکبار جهانی وقتی می‌بینند، انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز به برکت رشادت‌های رزمندگان قدرتمند‌تر و استکبار ضعیف‌تر و ذلیل‌تر می‌شود و دستشان به جایی بند نیست با چاپ کاریکاتور به رزمندگان توهین می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دشتستان عنوان کرد: اهانت‌کنندگان با این اقدام تمام زحمات رزمندگان برای حفظ اسلام و انقلاب را اشتباه و کورکورانه می‌دانند.

هاشمی ابراز داشت: رزمندگان برای حفظ دین با حکم امام خمینی(ره) به عنوان مرجع تقلید و رهبر مسلمانان جهان به دفاع در مقابل دشمن شتافتند و هرگز کورکورانه عمل نکردند.

وی با بیان اینکه آنهایی که افول دنیای غرب را درک نمی‌کنند عملکردی کورکورانه دارند، تصریح کرد: کسانی کورکورانه عمل می‌کنند که افول غرب را نمی‌توانند ببینند و چشم بسته از آنها حمایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دشتستان گفت: رزمندگان آگاهانه پا به میادین مین گذاشتند و بیابان‌های سوزان جنوب و سرمای کردستان را برای سربلندی ایران اسلامی تحمل کردند و همه اینها از روی ایمان و عشق به اسلام بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول