اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحویل واحدهای دامی پیش‌ساخته در مناطق آسیب‌دیده از زلزله

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تا آغاز فصل سرما، با هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، واحدهای دامی پیش‌ساخته احداث و تحویل بهره‌برداران مناطق آسیب‌دیده از زلزله قرار خواهد گرفت.

تحویل واحدهای دامی پیش‌ساخته در مناطق آسیب‌دیده از زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در نشست شورای مدیران سازمان جهادکشاورزی استان، با اشاره به اینکه تاکنون 102 واحد دامی در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و بخش «اسپیران» از توابع شهرستان تبریز تکمیل و در اختیار بهره‌برداران بخش دامی قرار گرفته است، اظهار کرد: ساخت 54 واحد دامی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام گرفته و بقیه این 102 واحد، توسط شرکت بنیاد بتن احداث و تحویل بهره‌برداران این مناطق شده است.

وی با بیان اینکه ساخت اماکن دامی پیش‌ساخته در مناطق زلزله‌زده استان، از 25 شهریورماه سال‌جاری آغاز شده است، افزود: با توجه به حجم کار اجرایی، امید است تا رسیدن فصل سرما بتوان سرپناهی برای احشام ایجاد کرد.

محمدیان با اشاره به این موضوع که سازمان جهادکشاورزی به عنوان متولی اصلی حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی، به خصوص بهره‌برداران آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده استان اظهار امیدواری کرد، با تلاش و پیگیری‌های مستمر بتواند تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما، ایجاد واحدهای دامی را در مناطق آسیب‌دیده از زلزله به سامان رسانیده تا بتواند با اجرا و تداوم برنامه‌های حمایتی خود، در از سرگیری زندگی عادی بهره‌برداران بخش کشاورزی این مناطق و آغاز دوباره تولید توسط آنان، نقش خود را به خوبی ایفا کند. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول