اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از سومین روز تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران گزارش می‌دهد

پیراهن طلایی بر تن دوچرخه‌سوار ایرانی

خبرگزاری فارس: سرداور مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری مازندران گفت: پیراهن طلایی سومین روز تور بین‌المللی مازندران به دوچرخه‌سوار ایرانی رسید.

پیراهن طلایی بر تن دوچرخه‌سوار ایرانی

اسد هاشم‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: دوچرخه‌سوار تیم پتروشیمی تبریز در پایان مرحله سوم نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری تور مازندران که شامگاه امروز به پایان رسید، به مقام قهرمانی دست یافت.

وی گفت: 62 دوچرخه‌سوار در مرحله سوم این مسابقه مسیر 70 کیلومتری جاده کیاسر در شهرستان ساری را رکاب زدند که داریوش اسماعیل‌زاده از تیم پتروشیمی تبریز با یک ساعت و 59 دقیقه و 47 ثانیه زودتر از سایر ورزشکاران به خط پایان رسید و قهرمان شد.

هاشم‌وند افزود: پس از دوچرخه‌سوار ایرانی تیم پتروشیمی تبریز، کریل مردوسنس از قزاقستان و هاوانس هاوانسیان از ارمنستان نیز در این مرحله با زمان مشابه دو ساعت و سه دقیقه و 24 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

سرداور تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران تصریح کرد: در رده‌بندی انفرادی مجموع سه مرحله تور مازندران کریل مردوسنس از قزاقستان در صدر قرار دارد و هاوانس هاوانسیان و ادوارد ماتوسیان هر دو از ارمنستان در تعقیب او هستند.

هاشم‌وند درباره رده‌بندی تیمی مجموع سه مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران افزود: تیم‌های ارمنستان، قزاقستان  و پتروشیمی تبریز به ترتیب اول تا سوم هستند.

وی اذعان کرد: مرحله چهارم این مسابقات نیز دوشنبه دهم مهر از ساعت 10 صبح از ساری آغاز و دوچرخه‌سواران مسیر جاده ساری قائمشهر ورسک را به طول مسافت 87 کیلومتر رکاب می‌زنند.

به گزارش فارس، نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری تور مازندران جام سرداران و 10 هزار شهید استان با حضور هشت تیم خارجی و شش تیم باشگاهی از ایران در رده سنی جوانان در پنج مرحله استقامت جاده و کوهستان به مسافت 417 کیلومتر در مسیر شهرهای مرکزی و شرق مازندران برگزار می‌شود و این مسابقات تا یازدهم مهر در مازندران ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول