اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

سوخت به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: سوخت باید با برنامه‌ریزی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

سوخت به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در جلسه ستاد سوخت شهرستان آمل افزود: با توجه به رسیدن فصل سرما دستگاه‌های اجرایی در جذب سهمیه سوخت شهرستان تلاش کنند.

وی گفت: توزیع به موقع سوخت با برنامه‌ریزی دقیق، نظارت و کنترل در قیمت‌ها در مراکز و بخش‌های تابعه برای آسایش و رفاه عمومی باید مورد توجه باشد.

رسولی با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها درباره ذخیره سوخت یادآور شد: باید به این مراکز در زمینه ذخیره سوخت اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: در بحث سهمیه سوخت مسئولان استانی باید نگاه ویژه‌ای نسبت به شهرستان‌هایی داشته باشند که در تولیدات و کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارند.

معاون فرماندار آمل با تشریح روند فعلی توزیع سوخت بخش کشاورزی خواستار تسهیل و روان‌سازی توزیع سوخت بین کشاورزان و تولیدکنندگان صنعتی شد.

وی اظهار داشت: کشاورزان تولیدکنندگان بزرگ جامعه هستند و بر همه ما لازم است نهایت سعی و کوشش خود را برای حمایت از این بخش بکار بگیریم و سوخت به میزان کافی و در زمان مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

رسولی با اشاره به اینکه کشاورزان برای حفظ امنیت غذایی و سلامت جامعه از جایگاهی ویژه برخوردار هستند، بیان کرد: باید خواسته‌های بخش کشاورزی به موقع تامین شود تا بتوانیم امنیت غذایی را در جامعه بسط دهیم.

انتهای ‌پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول