اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

تنش خاصی در بحث سوخت جیرفت وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تنش خاصی در بحث سوخت منطقه نداریم.

تنش خاصی در بحث سوخت جیرفت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه ستاد سوخت این شهرستان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما بحث سوخت را دنبال می‌کنیم تا در سال جاری مشکلی در این زمینه برای شهرستان به ویژه مناطق سردسیر ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تنش خاصی در بحث سوخت منطقه نداریم، افزود: برای عشایر هم باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا با فرارسیدن فصل سرما با مشکل سوخت مواجه نشوند.

معناصری تصریح کرد: بخشداران باید بر قیمت سیلندر گاز نظارت داشته باشند و در صورت بروز تخلف، موارد را اعلام کنند تا از طریق تعزیرات اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات دریافت مواد سوخت کشاورزانی که چاه‌های قدیمی دارند اما به دلایلی هنوز نتوانستند، مجوز دریافت کنند، ابراز داشت: با نظارت و همکاری سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان باید این موارد شناسایی شود تا با احراز شرایط لازم سوخت دریافت کنند.

به گزارش فارس، جلسه ستاد سوخت که با حضور تمام بخشداران شهرستان جیرفت برگزار شد، مشکلات سوخت منطقه بررسی و اقدامات لازم در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول