اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه نخست سال جاری صورت گرفت

مرگ 9 نفر بر اثر سوانح سوختگی در ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: در چهار ماه نخست امسال 9 نفر در ایلام بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

مرگ 9 نفر بر اثر سوانح سوختگی در ایلام

ساسان راوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه 9 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند اظهار داشت: از این تعداد مرگ و میر ناشی از سوختگی سه نفر مرد و شش نفر نیز زن بوده‌اند که فوت کرده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام اضافه کرد: مرگ و میر ناشی از سوختگی در چهار ماهه نخست امسال در استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش را نشان می‌دهد، افزود: در 4 ماه نخست سال گذشته 10 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که 7 نفر زن و 3 نفر مرد بوده، در واقع آمار سوختگی زنان در استان بیشتر از مردان بوده است.

راوندی تصریح کرد: سوانح رانندگی، مرگ و میر ناشی از سوختگی، بیماری‌های قلبی و عروقی و ... از جمله علل مرگ و میر در استان ایلام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان این که شهرستان‌های استان فاقد پزشکی قانونی هستند و تمام درخواست‌های مردم استان در مرکز پزشکی قانونی شهر ایلام انجام می‌شود، تصریح کرد: ارتقاء و رفع مشکلات این دستگاه علاوه بر اینکه یک نیاز ضروری است، رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

راوندی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌ها در پزشکی قانونی استان مربوط به حوادث رانندگی است، اضافه کرد: برق گرفتگی، حوادث ناشی از کار و دیگر معاینات پزشکی ازجمله پرونده‌هایی است که در این دستگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول