اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی شهرستان خلخال:

700 هزار مسافر از خلخال دیدن کردند

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: تابستان امسال بیش از 70 هزار مسافر و گردشگر با سفر به مناطق مختلف و استفاده از جاذبه‌های دیدنی شهرستان خلخال ایام تعطیلات خود را سپری کردند.

700 هزار مسافر از خلخال دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی درویشی صبح امروز در جریان بازدید خبرنگاران از مناطق نمونه گردشگری خلخال اظهار داشت: به رغم مشکلات متعدد، فرماندار خلخال تاکید کردند با یک عهد و پیمان واقعی از ابتدای سال آینده تا پایان تابستان حضور گردشگران و مسافران را به خلخال به بیش از 2 میلیون نفر برسانند.

درویشی در ادامه از ساخت هتل و مجموعه‌های فروش صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری خلخال قرار است مبادی ورودی شهر هم از سمت اردبیل و هم از سمت گیلان به بهترین شکل نماسازی شده تا در ورود مسافران و گردشگران یک رغبت و علاقمندی خاص ایجاد شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال یادآور شد: در مناطق نمونه گردشگری این شهرستان اعم از ازناو، منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور و همچنین الماس 80 درصد زیرساخت‌ها مهیا شده است.

این مسئول افزود: ما در تدارک تهیه یک مستند جالب با همکاری صدا و سیما در معرفی جاذبه‌ها و مناطق بکر گردشگری هستیم تا بتوانیم میزان ورود گردشگران، مسافران و سرمایه‌گذاران را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، درویشی در پایان سخنان خود ابراز داشت: سیاست دولت در مناطق محروم با هدف جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران داخلی، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول