اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام رسمی باشگاه صبا

صبای قم یکشنبه مقابل نفت تهران بازی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای از عدم حضور تیم فوتبال صبا در دیدار یکشنبه با نفت تهران خبر داد.

صبای قم یکشنبه مقابل نفت تهران بازی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای هفته نهم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است فردا با انجام دیدار تیم‌های نفت با صبا و پرسپولیس با سپاهان به پایان برسد، مسئولان باشگاه صبای قم رسماً اعلام کردند که در دیدار یکشنبه با نفت بازی نخواهند کرد.

دلیل این تصمیم مسئولان باشگاه صبای قم تغییر متوالی برنامه بازی این تیم با نفت تهران است که کادر فنی و بازیکنان این تیم را به شدت دچار سردرگمی و مشکلات کرده و برنامه‌ریزی صبایی‌ها برای آماده‌سازی به منظور حضور در میدان مسابقه با نفت تهران را به هم ریخته است.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه 48 ساعت زودتر از روز برگزاری بازی با نفت تهران متوجه شدند که این دیدار روز جمعه سی و یکم شهریور ماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار نمی‌شود، یک بازی تدارکاتی را جایگزین کرده و تمرینات خود را هم تعطیل کردند.

در حالی که این روزها موضوع تغییر سرمربی تیم فوتبال صبای قم نیز در رأس مهم‌ترین خبرهای حاشیه فوتبال باشگاه‌های برتر ایران قرار دارد، تصمیم در خصوص برگزاری دیدار صبا و نفت نیز در نوع خود یک خبر حاشیه‌ساز جدید به شمار می‌رود.

طبق برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، باید دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از نهمین هفته مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 17 و 25 دقیقه روز جمعه برگزار می‌شد.

با توجه به میزبانی ورزشگاه شهید دستگردی تهران از این دیدار و هم‌زمانی برگزاری بازی‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در این ورزشگاه، برگزاری بازی صبا و نفت مورد مخالفت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت زیرا ناظران برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا معتقد بودند که ورزشگاه شهید دستگردی باید 48 ساعت زودتر در اختیار آنها قرار بگیرد.

با این اتفاق سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال نیز تصمیم گرفت بازی صبای قم و نفت تهران را به روز دوشنبه هفدهم مهر ماه موکول کند و بدین ترتیب خیال هر دو تیم از بابت برگزار نشدن بازی در روز سی و یکم شهریور ماه راحت شد.

در حالی که صبایی‌ها یک بازی تدارکاتی با نفت تهران پیش‌بینی کرده و با تعطیلی تمرینات خود به بازیکنان استراحت دادند، سازمان لیگ برتر بعد از ظهر روز جمعه سی و یکم شهریور ماه اعلام کرد دیدار صبای قم و نفت تهران به جای هفدهم مهر ماه روز یکشنبه دوم مهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

این تصمیم‌گیری عجولانه در سازمان لیگ برتر حسابی صبایی‌ها را شوکه کرد و آنها که برنامه دیگری برای ادامه آماده‌سازی تیم خود در نظر داشتند، به شدت به تصمیم سازمان لیگ برتر اعتراض کرده و اعلام کردند در این دیدار حاضر نمی‌شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول