اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های دهم و یازدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم حریف شاگردان درخشان و قلعه‌نویی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای در دو هفته متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران می‌رود.

صبای قم حریف شاگردان درخشان و قلعه‌نویی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که این روزها بحث داغ زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در چارچوب دیداری از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نکته‌ای حاشیه‌ای تبدیل شده است، صبا حریفان دو بازی آینده خود را شناخت.

صبایی‌ها که هم‌اکنون از هشت مسابقه چهار پیروزی، دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارند و با کسب 14 امتیازی رتبه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اختیار آنها است، باید در دو هفته متوالی در قم و تهران به میدان بروند.

صبای قم در دهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 17 و 15 دقیقه روز پنجشنبه ششم مهر ماه در دیداری خانگی در مقابل تماشاگران خودی برابر تیم بحران‌زده و انتهای جدولی داماش گیلان قرار می‌گیرد.

صبای قم آخرین بار در گیلان مقابل تیم داماش بازی کرد و در ورزشگاه شهید عضدی موفق شد میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کند، در حالی که بازی رفت دو تیم در شهر مقدس قم با برتری یک بر صفر به سود تیم داماش گیلان به پایان رسیده بود.

بازی خانگی برابر تیم فوتبال داماش گیلان به عنوان پنجمین میزبان صبای قم در دیدارهای دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که داماش گیلان این روزها به دلیل نتایج ضعیفی که امید هرندی گرفت، با مربی جدید خود یعنی حمید درخشان در مسابقات لیگ برتر فوتبال حضور دارد.

از سوی دیگر صبای قم نیز به دلیل ابراز تمایل یحیی گل محمدی مبنی بر جدایی از تیم فوتبال صبای قم دستخوش تغییراتی است و احتمالا در دیدار با داماش گیلان خبری از گل‌محمدی بر روی نیمکت تیم صبای قم در هفته دهم نخواهد بود.

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم دقیقا چهار روز بعد از دیدار خانگی با تیم داماش گیلان باید در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال استقلال تهران و شاگردان امیر قلعه نویی به میدان بروند، دیداری که به میزبانی استقلال در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود.

این دیدار طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از ساعت 18 و 15 دقیقه روز دوشنبه دهم مهر ماه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و صبا برای جبران باخت سه بر صفر در آخرین بازی خود با استقلال در این ورزشگاه که در لیگ دهم اتفاق افتاد به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول