اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

خدمت به خانواده شاهد والاترین ارزش در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خانواده‌های شاهد در جامعه گفت: خدمت به آنها بزرگ‌ترین و والاترین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدمت به خانواده شاهد والاترین ارزش در نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرمرزی در یادواره شهدای منطقه قروچای در مسجد جامع دهستان قروچای اظهار کرد: شهدا وارثان انقلاب هستند که با نثار خون خود امنیت، عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آحاد مختلف مردم ایران اسلامی مدیون خون مقدس شهدا هستند و باید با تکریم خانواده‌های آنان دین خود را به شهدا ادا کنیم.

قادرمرزی گفت: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و تحقق این مهم مسیر را برای حفظ و تداوم نظام اسلامی و حکومت الهی در ایران میسر می‌سازد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کنونی ایران اسلامی در این برهه زمانی، آنها را نتیجه ایثارگری رزمندگان و خون شهدا در دفاع مقدس خواند و افزود: اکنون ایران اسلامی به چنان عزت و اقتداری در منطقه و جهان دست یافته که از جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا نشأت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان نیز در این مراسم گفت: در دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام حماسه‌هایی خلق شد که به عنوان برگ‌های زرینی در تاریخ افتخارات ملت ایران به ثبت رسید.

محمد نادرپناه افزود: ما در جنگ به تنهایی در مقابل هجوم گسترده دشمنان ایستادگی کردیم در صورتی که رژیم بعث عراق که از امکانات و تجهیزات نظامی شرق و غرب و برخی کشورهای منطقه برخوردار بود، نتوانست بر نیروی ایمان ملت ایران پیروز شود.

وی در پایان مهم‌ترین تلاش دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ علیه ایران را ساقط کردن نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: اکنون بعد از گذشت سال‌ها پس از جنگ و به درک واصل شدن صدام، شهدای ما به اوج قله‌های عزت و افتخار و سرافرازی نائل شده و همواره یاد آنان در تاریخ نظام اسلامی جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول