اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران:

هراز صبح امروز ترافیکی روان را شاهد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیکی روان را در محور مواصلاتی هراز شاهد هستیم که مطمئنا با گذشت زمان بر حجم این ترافیک افزوده می‌شود.

هراز صبح امروز ترافیکی روان را شاهد است

علی نوری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان کرد: هم‌اکنون ترافیکی روان را در محور مواصلاتی هراز شاهد هستیم که مطمئنا با گذشت زمان بر حجم این ترافیک افزوده می‌شود.

وی افزود: شامگاه روز گذشته نیز ترافیک این جاده شریانی کشور از ورودی مازندران، امامزاده هاشم، منطقه پلور تا ورودی شهر آمل با سنگینی زیادی روبه‌رو بود که در برخی مناطقی به دلیل تردد فراوان ترافیک بسیار سنگین را نیز شاهد بودیم.

وی با اعلام اینکه با توجه به تعطیلی آخر و دور پایانی سفرهای تابستانی پیش‌بینی می‌شود بر حجم تردد این محور نسبت به روزهای گذشته افزوده شود، گفت: تا امروز ترافیک هراز از سمت پایتخت کشور به سوی آمل بوده است ولی احتمال می‌رود با توجه به اینکه روز پنج‌شنبه را در حال گذران هستیم از ظهر امروز حجم زیاد ترافیک خودروهایی که قصد سفر به مناطق کوهستانی بخش لاریجان را دارند، از آمل به سمت تهران را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول