اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زابل خبر داد

فارغ‌التحصیلی نخستین دانشجوی دکتری اقتصاد کشاورزی دانشگاه زابل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زابل گفت: نخستین دانشجوی دکتری اقتصاد کشاورزی دانشگاه زابل فارغ‌التحصیل شد.

فارغ‌التحصیلی نخستین دانشجوی دکتری اقتصاد کشاورزی دانشگاه زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، محمود اوکاتی‌صادق اظهار داشت: جلسه دفاعیه رساله دکتری دانشجو محمود احمدپور برازجانی در دانشگاه زابل برگزار شد و وی توانست با کسب درجه عالی این دوره را به پایان برساند.

وی افزود: نخستین دوره پذیرش دانشجوی دکتری در سال 85 در دانشگاه زابل آغاز شده و تاکنون شش دوره پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه زابل بیان داشت: هشت رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه زابل اضافه شده است.

اوکاتی تصریح کرد: رشته ژنتیک و اصلاح نژاد دام در مقطع دکتری، رشته‌های اصلاح گیاهان دارویی، زیست شناسی (فیزیولوژی گیاهی)، مدیریت مناطق بیابانی، جنگلداری در مناطق خشک، صنایع غذایی، انگل شناسی دامپزشکی و باکتری شناسی دامپزشکی کارشناسی ارشد در دفتر گسترش و برنامه­‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری علوم در دست بررسی است که در صورت مصوب شدن، دانشگاه زابل در این رشته‌ها نیز دانشجو پذیرش خواهد کرد.

بر پایه این گزارش: دانشجو احمد احمدپور برازجانی در ابتدا با ارائه گزارشی از تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در مبحث مدل‌سازی ناحیه‌ای بخش کشاورزی ایران و کاربرد آن در تحلیل سیاست‌ها پرداخت و پس از آن ابعاد مختلف آن را بررسی کرد و رساله خود را در شش فصل ارائه و از آن دفاع کرد.

در پایان این جلسه، اساتید مشاور، راهنما و داور پس از شور و مشورت، بررسی رساله و ارزیابی نحوه دفاع دانشجو، وی را شایسته کسب عالی تشخیص دادند.

احمدپور برازجانی در کارنامه علمی و پژوهشی خود، طرح های تحقیقاتی در زمینه اقتصاد کشاورزی و مقالات متعدد چاپ شده در نشریات علمی و پژوهشی دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول