اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

وظیفه دادگستری خدمت‌رسانی خوب به مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: وظیفه اصلی ما خدمت‌رسانی خوب به مردم در راستای اجرای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وظیفه دادگستری خدمت‌رسانی خوب به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی مظفری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی، اجرای عدالت و احکام الهی برای مردم بود، افزود: برای به ثمر نشستن این هدف مردم جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی همه ما در این برهه حساس، خدمت‌رسانی خوب به مردم در راستای اجرای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای این منظور باید شبانه‌روز تلاش کرد.

مظفری با اشاره به موفقیت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف در طول 33 سال گذشته، تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها به‌واسطه وحدت و هم‌دلی و توسل به قرآن و اجرای احکام الهی به‌دست آمده است.

وی تاکید کرد: اگر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه و ترفندهای متعدد از سوی دشمنان هستیم، همه به خاطر ترس آنها از اسلام و صدماتی است که از ناحیه اسلام بر آنها وارد شده، لذا امروز شاهدیم که به مقدسات مسلمانان و پیامبر اعظم(ص) اهانت و بی‌ادبی می‌کنند، بنابراین حفظ و تقویت اسلام بهترین و محکم‌ترین سلاح مقابله با دشمنان است.

مظفری خاطرنشان کرد: همه مردم باید شکرگزار خدمات بزرگان خود که برای این انقلاب و نظام متحمل زحمات فراوانی شده‌اند، باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی استان که هم‌اکنون از دستگاه‌های برتر کشوری است، گفت: دادگستری استان با داشتن 18 شعبه دادگاه عالی تجدید نظر، موجودی پرونده‌های هر شعبه 42 تا 43 پرونده است، در حالیکه این وضعیت در دیگر استان‌های کشور به 300 تا 400 پرونده می‌رسد که این نشان‌دهنده پایین بودن میزان جرایم و آسیب‌های اجتماعی در این استان است.

مظفری این موفقیت‌ها را ناشی از همکاری و تعامل بسیار خوب و سازنده دیگر دستگاه‌های اجرایی و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم خوب استان با دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: همکاری در حفظ استقلال قضایی دستگاه قضایی و قضات توسط دیگر دستگاه‌ها از دیگر عوامل مهم موفقیت دستگاه قضایی استان است.

امام جمعه پاوه نیز در این جلسه با بیان اینکه 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و انقلاب اسلامی کامل شده است، گفت: این درحالیست که کارشناسان بر این باور و اعتقاد هستند که عمر هر انقلاب حداکثر 20 سال است، اما وجود رهبری با درایت و حکیمانه، مردمی هوشیار و با بصیرت و همیشه در صحنه و سرلوحه قرار دادن اسلام و احکام الهی در این نظام از عوامل مهم در حفظ، موفقیت و تقویت و تداوم انقلاب است.

ماموستا ملا قادر قادری دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه هجوم و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی به مقدسات و اعتقادات اسلامی مردم عنوان کرد و افزود: نیاز است در این برهه به شیوه‌ای کاملاً حکیمانه با این تهاجمات برخورد کنیم که حفظ امنیت فیزیکی و اجتماعی و بهبود و ارتقای رفاه اجتماعی مردم دو عامل مهم در این زمینه هستند که به شکر خدا امنیت را به‌طور کامل و خوب داریم، اما نگران افزایش قیمت‌ها هستیم که آن‌ هم باید با نظارت و اتخاذ تصمیمات حکیمانه مسئولان رفع شود.

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این جلسه با بیان اینکه چتر خدمات‌رسانی عمومی به شهر و روستاهای این شهرستان کامل است، افزود: با توجه به تدین و روشن‌فکری مردم و حضور قدرتمند روحانیت در صحنه دغدغه‌ای در زمینه امور فرهنگی در شهرستان نداریم، هر چند نقش دستگاه قضایی نیز در حفظ امنیت و آرامش برای خدمات‌رسانی مسئولان به مردم مهم و حائز اهمیت است.

حسین خدرویسی گفت: 67 پروژه با 300 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر پر برکت مقام معظم رهبری در شهرستان پاوه در حال اجراست که این تعداد پروژه و میزان اعتبار خارج از اعتبارات مصوب ملی و استانی شهرستان است.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون 195 پروژه عمرانی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و 262 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار در سطح این شهرستان در حال اجرا بوده و 125 پروژه با 77 میلیارد و 240 میلیون ریال نیز امسال اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول