اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد

کاهش 86 درصدی برخی جرائم در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: با فعالیت‌های انجام شده میزان جرائم در استان قم از سه تا 86 درصد کاهش داشته و نظم ترافیکی بیشتر شده است.

کاهش 86 درصدی برخی جرائم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاظم مجتبایی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت هفته ناجا در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا بیش از 70 ویژه برنامه عملیاتی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی در استان قم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» به عنوان شعار هفته ناجا در سال جاری افزود: رفتارهای اجتماعی و فعالیت گسترده نیروی انتظامی برای بهره‌گیری از این ظرفیت گسترده در راستای تأمین امنیت پایدار دلالت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: پلیس امروز با پلیس دیروز تفاوت‌های زیادی دارد و دین‌مداری، ارزش‌مداری و مردم‌داری اساس فعالیت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌رود زیرا پلیس در خدمت نظام، ارزش‌های انقلاب و مردم است.

وی با تاکید بر ارتقای نقش پلیس در جامعه گفت: امروز نیروی انتظامی بیش از گذشته در خدمت نظام و مردم بوده و وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

مجتبایی به اقداماتی که علیه هنجارشکنان صورت می‌گیرد اشاره و ابراز کرد: نیروی انتظامی همچنین رأفت اسلامی و فعالیت‌های اجتماعی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم افزایش داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اضافه کرد: با فعالیت‌های انجام شده میزان جرائم در استان قم از سه تا 86 درصد کاهش داشته و نظم ترافیکی بیشتر شده است ضمن اینکه برخورد با قاچاقچیان نیز تشدید شده است.

وی با بیان اینکه تلاش خالصانه نیروی انتظامی عامل موفقیت‌های به دست آمده است گفت: حضور امام جمعه قم و سایر مسئولان استانی و شهری در این مراسم بسیار مغتنم بوده و موجب سرافرازی نیروی انتظامی قم است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول