اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش فرهنگ ترافیک

30 هزار نفر در استان بوشهر قوانین رانندگی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در پنج ماهه سال جاری حدود 30 هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی آموزش‌های قوانین رانندگی را فرا گرفتند.

30 هزار نفر در استان بوشهر قوانین رانندگی را فرا گرفتند

فتح‌الله بحرینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر آموزش صحیح فرهنگ ترافیک به دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم را در افزایش ایمنی عبور و مرور بسیار مهم و مؤثر دانست.

وی گفت: افزایش بی‌رویه خودرو در کشور و همگام نبودن آن با رشد راهسازی و ایمنی جاده‌ها موجب بروز مشکلات بسیاری از جمله خطر افزایش تصادفات شده است.

وی آموزش صحیح، ارتقاء فرهنگ ترافیک و افزایش ایمنی راه‌ها و وسائط نقلیه در جلوگیری از بروز تصادفات را بسیار مهم برشمرد و افزود: در پنج ماهه سال جاری حدود 30 هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان را در ایمنی ترافیک و کاهش تصادف بسیار مهم برشمرد و گفت: ایمنی ترافیک و کاهش تصادف نتیجه ارتقاء انضباط ترافیکی و انتظام‌بخشی در سطح معابر درون و برون شهری است که از طریق اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صورت می‌گیرد.

بحرینی تدبیر کلی اولویت‌های انتظام‌بخشی سال 91 را اقدامات عملیاتی و فرهنگی نام برد و تصریح کرد: اصلاح رفتار رانندگان و عابران پیاده، کاهش تصادفات، ایمنی ترافیک و در نهایت افزایش رضایتمندی آحاد مردم جامعه را در پی خواهد داشت.

این مقام انتظامی افزود: پلیس راهور بوشهر با کنترل جدی تخلفاتی همچون عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم رعایت مقررات گذرگاه عابر پیاده و ... سعی دارد در راستای اجرای اولویت‌های مورد نظر گام بردارد.

بحرینی خاطر نشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه فرهنگ ترافیک مستلزم ایجاد روحیه همبستگی و تعامل پلیس با ادارات دولتی است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول