اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

اظهار‌نظرها درباره کند بودن عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده غیرکارشناسی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برخی اظهار‌نظرهای غیرکارشناسی در خصوص کند بودن عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد.

اظهار‌نظرها درباره کند بودن عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده غیرکارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علیرضا تابش ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در اهر اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد آب و برق روستاهای در حال بازسازی تامین شود و وزارت نیرو پذیرفت که برای این منظور از منابع خود نیز استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: حتی در مرحله پی‌کنی نیز این کار قابل انجام است تا اگر خانواده‌ای نیز موفق به اتمام ساخت مسکن تا فصل سرما نشد و در کانکس‌های تعبیه شده اسکان یافت از نعمت آب و برق محروم نباشد.

تابش در ادامه با بیان اینکه کار بزرگی در مناطق زلزله‌زده در جریان است از برخی اظهار‌نظرهای غیرکارشناسی در خصوص کند بودن عملیات بازسازی انتقاد کرد و افزود: برخی نظرات بدون توجه به ابعاد کار بیان می‌شود و کسانی که این‌گونه اظهارات را بیان می‌کنند از اقداماتی که انجام می‌شود، خبر ندارند.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص حجم کارهای انجام شده و میزان مصالح و امکانات انتقال یافته به مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: تلاش زیادی صورت گرفته و هیچ وقفه‌ای در کار بازسازی وجود ندارد.

تابش تاکید کرد: باید بدانیم که این موضوع ارتباطی به بنیاد مسکن ندارد و اگر این کار به نتیجه برسد همه ما سربلند خواهیم شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان سربازان نظام هستند، گفت: زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی را مانند خانواده‌های خود می‌دانیم و طبق سفارش رهبری همه تلاش خود را با جان و دل به کار خواهیم بست تا آسیب‌دیدگان را در سرپناه‌های مطمئن و دائمی اسکان دهیم.

وی اظهار کرد: عملیات بازسازی این مناطق در مدت زمان کوتاهی شکل گرفت و با وجود محدودیت زمانی فعالیت‌های قابل توجهی انجام شده که قابل مقایسه با فعالیت‌های مشابه در گذشته نیست.

تابش تاکید کرد: زمان کوتاه است و با تدابیری که اتخاذ شده می‌توانیم طوری پیش برویم که به مشکل برنخوریم.

وی همچنین از مسئولان کشوری و استانی به خاطر اهتمام در رسیدگی به امور زلزله‌زدگان و همکاری با بنیاد مسکن قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ نتیجه این تلاش‌ها سربلندی نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول