اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

فضای رسانه و دنیای مجازی هم ایجاد فرصت می‌کند و هم تهدید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: فضای رسانه و دنیای مجازی هم ایجاد فرصت می‌کند و هم تهدید و خبرنگاران باید دقت زیادی در انتشار اخبار خود داشته باشند.

فضای رسانه و دنیای مجازی هم ایجاد فرصت می‌کند و هم تهدید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد ملکوتی شامگاه پنج‌شنبه در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای و وبلاگ‌نویسان منطقه عسلویه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار است که هر چه در مورد این دوران بگوییم باز هم نتوانسته‌ایم همه زوایای آن را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و ارزش و اهمیت آن در نزد مردم بیش از پیش شده است.

ملکوتی پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آن به سایر کشورها را علت اصلی به راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران دانست و افزود: از آنجا که جوهره انقلاب ما ایدئولوژیک و مکتبی است، دشمن نتوانست عظمت آن را تحمل کند و این جنگ نابرابر را علیه نظام اسلامی به راه انداخت.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرت‌های جهان در برابر ایران اسلامی قرار داشتند،‌ اضافه کرد: جنگ تحمیلی یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ایران اسلامی بود و در این جنگ اکثر کشورهای غربی و شرقی علیه ایران متحد شده بودند و از راه‌های مختلف رژیم بعث عراق را تجهیز می‌کردند.

این مسئول با ابراز خرسندی از حضور فعال خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان در منطقه عسلویه تصریح کرد: فضایی که در آینده می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کند فضای مجازی است و هر کشوری که بتواند بهترین استفاده را از فضای مجازی ببرد پیروز این نبرد لقب خواهد گرفت.

فرمانده سپاه عسلویه با تاکید بر اینکه فضای رسانه و دنیای مجازی هم ایجاد فرصت می‌کند و هم تهدید، بیان کرد: خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان توجه داشته باشند که سایت یا وبلاگ می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید که امیدواریم دقت بسیار زیادی در انتشار اخبار خود داشته باشیم.

ملکوتی با بیان اینکه باید از ابزار رسانه برای حل مشکلات مردم بهره‌ ببریم، گفت: باید در انتشار اخبار منطقه عسلویه با توجه به حساسیت استراتژیکی که دارد حساسیت بیشتری نشان داده شود تا فرمان رهبر انقلاب مبنی بر حل مشکلات مردم عسلویه و نخل تقی جامه عمل پوشانده شود.

فرمانده سپاه عسلویه با بیان اینکه خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان زبان مسئولین هستند، بیان کرد: اصحاب رسانه نباید واهمه‌ای در بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشند و با بیان مشکلات باید راهکارهای حل مشکلات را ارائه کنند و به نقد منصفانه بپردازند.

ملکوتی تاکید کرد: یقینا با مطرح کردن مشکلات منطقه بخش عمده‌ای از مسیر را برای مسئولین هموار می‌کنید و مسئولان با خیالی آسوده در صدد حل مشکلات منطقه گام بر خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول