اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش صدا و سیما:

شبکه بین‌المللی ترویج معارف اهل بیت(ع) در قم تاسیس شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش صدا و سیما گفت: ظرفیت مطلوبی در قم وجود دارد که می‌شود شبکه بین‌المللی ترویج معارف اهل بیت (ع) را در قم تاسیس کرد.

شبکه بین‌المللی ترویج معارف اهل بیت(ع) در قم تاسیس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی‌اصغر غلام‌رضایی امروز در آیین گشایش دانشکده صدا و سیمای استان قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: امروز تاخت و تاز دشمنان اسلام از دوران جنگ تحمیلی بیشتر شده و رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

وی به سخنرانی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که به تازگی در مجمع عمومی سازمان ملل سخن می‌گفت اشاره و بیان کرد: اوباما در بخش‌های گوناگون این سخنرانی با طعنه و کنایه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مخاطب سخنان خود را کشور ایران و مسلمانان قرار داد.

معاون آموزش و پژوهش صدا و سیما با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود حرکت فیلم‌ساز تبعه این کشور را کاری خلاف قانون نمی‌داند تصریح‌ کرد: او در حالی که مسلمانان را مخاطب قرار داده است این عمل زشت را مطابق قانون اساسی حاکم در کشور آمریکا آزادی بیان عنوان می‌کند.

وی اضافه کرد: هنگامی که رئیس جمهور آمریکا از ابتدای سخنان خود در رابطه با مسلمانان و ایرانیان صحبت می‌کند و حرکت آنان را در مقابل این هتک حرمت خشونت می‌داند نشان از این دارد که این کشور کوچک و مسلمانان برای وی یک تهدید به شمار می‌رود.

غلام‌رضایی تاکید کرد: امروز کشور کوچکی که سه دهه گذشته به رهبری امام خمینی(ره) نسبت به استقلال‌خواهی انقلاب کرد برای آنان یک تهدید جدی و مهم تلقی می‌شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در سراسر جهان اظهار داشت: این بیداری اسلامی از کشور ایران برخاسته و با رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب به سراسر جهان گسترش یافته است.

معاون آموزش و پژوهش صدا و سیما تاکید کرد: وضعیت کنونی ایران و مسلمانان در جهان باید برای دانشجویان شرح داده شود تا خود را برای شرکت در این رزمایش آماده کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان باید بدانند این خود جنگ است و ما باید برای حضور در این جنگ آمادگی کامل داشته باشیم چرا که امضای معاهدات، جنگ 33 روزه و... در ظاهر به دیگر کشورهای منطقه ولی در اصل به ایران ختم می‌شود.

غلام‌رضایی با بیان اینکه در این جنگ باید هوشمندانه عمل کنیم گفت: دشمنان با شیطنت راهی را باز کرده‌اند که ما باید با درایت از همان راه وارد شده و معارف اهل بیت را در جهان گسترش ‌دهیم.

وی در بخشی از سخنان خود به تکنولوژی‌های برتر در جهان اشاره و ابراز کرد: امروز جنگ رسانه‌ای از باندهای پهن اینترنت و دیش‌های ماهواره تجاوز کرده و به صورت مستقیم از مرزهای باز استفاده کرده و با گسترش نرم‌افزارهای مختلف بر روی فکر جوانان تأثیر می‌گذارند.

غلام‌رضایی به نتیجه معکوس اسلام‌ستیزی دشمنان اشاره و بیان کرد: بعد از این رخداد 20 تا 30 درصد فروش کتب اسلامی در کشور انگلیس افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای امروز با کمترین امکانات فراهم شده است گفت: ظرفیت ایجاد شبکه بین‌المللی ترویج معارف اهل بیت در استان قم فراهم است و می‌توانیم به این شیوه با ترویج معارف اهل بیت (ع) مقابل شکستن اتحاد شیعه و سنی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول