اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار تأکید کرد

ضرورت تقویت روحیه بسیجی و دفاع در بین نسل امروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار بر ضرورت تقویت روحیه بسیجی و دفاع در بین نسل امروز تأکید کرد.

ضرورت تقویت روحیه بسیجی و دفاع در بین نسل امروز

سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری را تقدیم این انقلاب کردیم.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور پاسداشت حرمت خون شهیدان هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد که توطئه‌ها و ترفندهای خود در کشور پیاده سازند.

این مسئول گفت: بر این اساس هر چه در توان داریم برای دفاع از این ارزش‌ها به کار گرفته و جوانان و نوجوانان را تشویق و ترغیب بر حفظ این آرمان‌ها خواهیم کرد.

جوهری با تأکید بر این که امروز درک سیاسی و آگاهی جوانان کشور بسیار بالا است افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با ترفندها و توطئه‌های مختلف در نظر داشته تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

وی تصریح کرد: اما شعور سیاسی و درک بالای ملت ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان این کشور هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد تا آنان اقدامات شوم خود را عملی کنند.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود علاوه بر حفظ آرمان‌های انقلاب، کشور را از چشم حسودان و نابخردان نجات دادند.

جوهری با تأکید بر این که در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان با گذشت و ایثار در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن سلاح به دفاع از خاک این سرزمین پرداختند خاطرنشان کرد: نسل امروز باید به حرمت خون شهیدان و مقام ایثارگران و جانبازان علاوه بر تکریم آنان ادامه دهنده راه آنها باشد و استقلال، ‌آزادی و پیشرفت و توسعه امروز کشور را مدیون رشادت‌های رزمندگان اسلام بداند.

وی ادامه داد: حضور نوجوانان،‌ دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردم در جبهه‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس نشانگر ولایتمداری و آرمان خواهی مردم ایران است.

فرماندار شهریار گفت: نسل امروز باید با الگوپذیری از رزمندگان اسلام خود را برای دفاع دیگر از کشور آماده سازد.

جوهری تصریح کرد: امروز دشمن دیدگاه خود را برای اجرایی کردن توطئه‌های خود عوض کرده و با ناتوی فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد.

این مسئول، ولایتمداری، شجاعت، اقتدار، صلابت و ایثار را مهم‌ترین ارکان پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس خواند و از جوانان امروز خواست تا با تأسی از این خصوصیات در حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب کوشا باشند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول