اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماهه نخست امسال

بیش از 11 میلیارد ریال زکات در لرستان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی لرستان از جمع‌آوری 11 میلیارد و 300 میلیون ریال زکات در پنج ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

بیش از 11 میلیارد ریال زکات در لرستان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لرستان، سیدحمید علوی گفت: کمیته امداد استان برای کمک به خانوارهای نیازمند و مددجو با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های مهم و اساسی این نهاد جمع‌آوری زکات است، اظهار داشت: با اجرای این طرح اقدامات خوبی صورت می‌گیرد و مردم نیز می‌توانند از این طریق زکات مال خود را پرداخت کنند.

علوی در ادامه با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در استان تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که به منظور بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و هم‌چنین مشارکت خود مردم اجرا می‌شود، طرح جامع مسجدمحوری است که در قالب این طرح روحانی، امام جماعت و هیئت امنای مساجد با همکاری کمیته امداد اقدام به اجرای طرح یادشده می‌کنند.

وی یکی از اهداف اجرای این طرح را احیای کارکردهای مساجد براساس سنت‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها می‌تواند تحول اساسی در حوزه‌های مختلف را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول