اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مقاومت تهران:

داور بازی مقاومت و صنعت به نفع میزبان سوت می‌زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مقاومت تهران پس از برتری تیمش مقابل صنعت ساری گفت: فکر می‌کنم داور تا حدود زیادی در این بازی به نفع تیم میزبان سوت می‌زد.

داور بازی مقاومت و صنعت به نفع میزبان سوت می‌زد

حمیدرضا مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و بارها روی دروازه یکدیگر حملات خوبی ارائه دادند.

وی افزود: تیم ما از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده و بهره را برد و در برابر حملات متعدد تیم میزبان در پایان سربلند بود.

مقدم با تمجید از دروازبان جوان تیمش در برابر صنعت ساری ابراز داشت: این پیروزی را در درجه اول مدیون دروازبان خود بوده که بارها با درخشش خوب خود ناجی دروازه تیم ما در برابر حریف شد.

سرمربی تیم فوتبال مقاومت تهران در ادامه گفت: در کنار درخشش رایت دروازه‌بان جوان ما جا دارد از تلاش‌های دیگر بازیکنان در این پیروزی تشکر شود.

وی ادامه داد: تیم صنعت ساری از تیم‌های بسیار خوب لیگ فوتبال کشور است که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی در اختیار داشته و به طور حتم یکی از مدعیان لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال مقاومت تهران درباره داوری این بازی گفت: فکر می‌کنم داور تا حدود زیادی در این بازی به نفع تیم میزبان سوت می‌زد.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تیم مقاومت با در اختیار داشتن بازیکنان سرباز برای صعود به لیگ بالاتر به این رقابت‌ها آمده که با توجه به حضور بازیکنان خوب و جوان می‌توانیم به لیگ آزادگان راه یابیم.

به گزارش فارس، تیم مقاومت تهران از هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد میزبان خود صنعت ساری را در ورزشگاه شهدای ساری دو بر یک شکست دهد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول