اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بابل:

دشمن در فیلم موهن درصدد تفرقه بین شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دشمن در فیلم موهن درصدد تفرقه بین شیعه، سنی و مسیحیت است.

دشمن در فیلم موهن درصدد تفرقه بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد حسینی بعدازظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در جوار دو شهید گمنام این دانشگاه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)اظهار داشت: اهانت به ساحت پیامبر نه برای اولین بار و نه آخرین باری خواهد بود که توسط مستکبران انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ مستکبران جهان برای مقابله با خوبی‌ها و اقتدار پیامبران و انسان‌های شریف و پاکدامن استراتژی خاصی داشته‌اند که ابتدا با تطمیع بوده که بعد از مواجه با شکست دست به تهدید می‌زدند و در نهایت استراتژی آنها به تمسخر ختم شده است.

حسینی با اشاره به اینکه قرآن وحی الهی بوده و توسط خداوند از هرگونه تحریف در طول تاریخ مصون بوده است، بیان داشت: قرآن وحی الهی و آسمانی هم از لحاظ لفظی و هم محتوی است و مستکبران کوردل در این فیلم موهن هیچ‌یک از ادبیات جهانی، بین‌المللی و رسانه‌ای را رعایت نکردند.

وی به محورهای اصلی فیلم موهن اشاره و تصریح کرد: در این فیلم سعی شده تا دین مبین اسلام و چهره پیامبر اسلام خشن جلوه داده شود تا دین اسلام را در جهان غیرموجه نشان دهند.

حسینی اذعان داشت: دشمن بداند ما به هیچ وجه نگران نیستیم که با این اعمال زشت آنها جلوی اسلام‌گرایی گرفته می‌شود مگر ممکن است جلوی این سیل عظیم بیداری اسلامی را گرفت.

وی اظهار داشت: قرآن خود به صراحت پیامبر(ص) را رحمتی برای عالمیان دانسته و درباره انسان‌های شیطان‌صفت اعلام کرده عده‌ای که دچار بیماری روحی هستند در مقابل قرآن و دستورات آن خاضع نخواهند شد.

حسینی تبلیغات و هنگ‌های نادرستی که در این فیلم به اسلام زده شد را محکوم کرد و بیان داشت: دشمن بداند همانگونه که دین اسلام دین مدارا و مهربانی است اما در مقابل دشمنان و مستکبران بسیار لجوج و محکم بوده و هرگز در مقابل این توهین سکوت نخواهد کرد.

وی اذعان داشت: کسانی دست‌اندرکاران ساخت این فیلم موهن هستند که خود با استفاده از سلاح اتمی مردم ژاپن را قتل عام کرده و امروز نیز ادعای مدافع حقوق بشر داشته و این حرکت غیرانسانی را آزادی بیان جلوه می‌دهند.

حسینی گفت: دشمن در این فتنه قصد تفرقه و جنگ بین شیعه، سنی و مسیحیت را داشت اما با اتحاد و وحدتی که بین این مذاهب در مقابله با این حرکت دشمن مشاهده شد بار دیگر شاهد ذلت و شکست دشمن هستیم.

وی تصریح کرد: باید اسلام حقیقی را با خط روشن امامت و ولایت، مؤسس و پیام‌آور آن شناخت، خروجی و شاگرد پیامبر اسلام حضرت علی(ع) است که در حکومت او اگر گرسنه شب سر به بالین گذارد را نمی‌پذیرد.

حسینی افزود: آیا خروجی شما مستکبران غربی که به بن‌بست فلسفی مدرن رسیدید به جزء جنگ جهانی اول و دوم، حمله وحشیانه به افغانستان، فلسطین و تحمیل جنگ هشت ساله به کشور ما بوده است.

وی بیان داشت: این دشمن گرگ‌صفت در لباس میش، هرگز مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود و همانگونه که در چنین روزی شاهد شکستن حصر آبادان بودیم به‌زودی نیز حصر تحریم مستکبران را خواهیم شکست و شاهد نابودی دشمن و پیروزی اسلام در سراسر جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول