اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم مهر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات پرورش اندام انتخابی کشوری در قم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پرورش اندام استان قم از برگزاری مسابقات پرورش اندام، انتخابی مسابقات کشوری در هفتم مهر ماه در قم خبر داد.

برگزاری مسابقات پرورش اندام انتخابی کشوری در قم

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های پیش روی هیئت پرورش اندام استان قم ابراز داشت: پنجشنبه هفتم مهر ماه مسابقات پرورش اندام، انتخابی مسابقات کشوری را برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: وزن‌کشی این مسابقات صبح روز پنجشنبه و مسابقات نیز بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت پرورش اندام و بدنسازی قم از برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح دانش رشته‌های زیرپوشش این هیئت خبر داد و گفت: برای ارتقاء سطح مربیان و ورزشکاران کلاس‌های آموزشی متعددی در برنامه‌های آینده هیئت گنجانده شده است.

وی برگزاری کلاس مربیگری درجه یک پرورش اندام را از جمله این دوره‌های آموزشی اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از مدرسین فدراسیون این کلاس‌ها را به خوبی برگزار کنیم.

عباسی با بیان اینکه تمام سعی هیئت پرورش اندام استان قم، ایجاد همدلی و وحدت بین ورزشکاران و ارتقاء سطح کیفی و کمی این ورزش در استان و کشور است خاطر نشان کرد: برای موفقیت در این مسیر نیازمند حمایت و حضور جدی تمام پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران رشته‌های زیر پوشش هستیم و امیدواریم با همدلی و تلاش جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم.

وی با تاکید بر اینکه استان قم دارای ورزشکاران پرورش اندام خوبی است که سال‌های گذشته در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند تصریح کرد: رشته پرورش اندام در قم از ظرفیت بالایی برخوردار است به گونه‌ای که در سال 83 بعد از تهران قم بیشترین ورزشکار را در مسابقات مردان آهنین داشت.

دبیر هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان قم تصریح کرد: باید تلاش کنیم با تدوین برنامه‌های بلندمدت و حمایت از ورزشکاران بار دیگر قم را در پرورش اندام به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردانیم.

وی با بیان اینکه هیئت پرورش اندام با در اختیار داشتن رشته‌های متعدد، طیف وسیعی از ورزشکاران را زیر پوشش قرار داده است یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت این ورزشکاران نیازمند ساماندهی فعالیت‌های هیئت است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول