اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان فریدن:

فریدن قهرمان مسابقات پرورش اندام انتخابی استان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان فریدن گفت: در مسابقات پرورش اندام انتخابی استان فریدن قهرمان مسابقات پرورش اندام انتخابی استان اصفهان شد.

فریدن قهرمان مسابقات پرورش اندام انتخابی استان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حیدری صبح امروز در پایان مسابقات پرورش اندام انتخابی استان اصفهان که در سالن ورزشی سپاه ناحیه فریدن برگزار شد، اظهار کرد: یک دوره مسابقات پرورش اندام انتخابی استان در سه وزن جوانان، بادی کلاسیک و بزرگ‌سالان با شرکت 70 شرکت کننده از شش شهرستان گلپایگان، الیگودرز به عنوان تیم مهمان و تیم‌های اصفهان، بوئین میاندشت، داران و چادگان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات و در رده سنی جوانان تیم آرین بوئین میاندشت به مقام نخست دست یافت و تیم‌های پایگاه قهرمانی فرهاد از داران و آهن‌نورد گلپایگان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان فریدن ادامه داد: در رده بادی‌کلاسیک تیم پایگاه قهرمانی فرهاد به مقام نخست دست یافت و تیم آرین بوئین میاندشت مقام دوم را کسب کرد و آهن‌نورد گلپایگان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی تاکید کرد: در رده سنی بزرگ سالان تیم المپیاد از شهر داران به مقام نخست دست یافت و تیم‌های پایگاه قهرمانی فرهاد از شهر داران و آرین بوئین میاندشت مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش فارس، در پایان به نفرات برتر مدال، حکم و جام قهرمانی اعطا شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول