اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رباط کریم:

اجرای طرح‌های آموزشی توسعه سلامت در روستاهای رباط کریم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح‌های توسعه سلامت در روستاها و مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح‌های آموزشی توسعه سلامت در روستاهای رباط کریم

خدامعلی نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: این طرح‌ها با هدف توسعه سلامتی در بین ساکنان روستاها و مناطق محروم اجرا می‌شود.

این مسئول اجرای این طرح را مهم ارزیابی کرد و افزود: در راستای پیشگیری از بروز معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مناطق محروم، این طرح اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم افزود: در این راستا اداره بهزیستی این شهرستان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در این مناطق اقدامات لازم به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم را برگزار می‌کند.

نورانی ادامه داد: این طرح به صورت فاز به فاز برگزار شده و در فاز نخست پنج روستای این شهرستان از اجرای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی تأکید کرد: آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت کلاس‌های آموزشی مهارتی بوده و در پنج روستای این شهرستان اجرایی می‌شود.

این مسئول روستاهای آلارد، سفیدار، انجم آباد، کاظم آباد و آدران را از روستاهایی عنوان کرد که در فاز نخست این طرح در آنها اجرایی می‌شود.

نورانی گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی می‌شود در فاز نخست اجرای این طرح تعداد 120 نفر در 17 جلسه به طور مستمر تحت آموزش قرار بگیرند.

 

* اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه سخنان خود از اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد با محوریت اعتیاد در نوجوانان و جوانان در روستاها و مناطق محروم این شهرستان خبر داد و متذکر شد: با اجرایی شدن این طرح تا کنون 180 نفر از نوجوانان و جوانان و خانواده‌های آنان در دو محله سفیدار و آلارد تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

به گفته وی در طرح پیشگیری از معلولیت‌ها آموزش گیرندگان کتاب‌هایی را تحت عنوان پیشگیری از نابینایی، پیشگیری از ناشنوایی، بیماری‌های استخوان، توصیه‌های دوران بارداری، چگونه می‌توان فرزند سالم داشت و... را دریافت کرده و این گروه نیز تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول