اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

ملت ایران همواره آماده جانفشانی در راه نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک گفت: دشمنان باید بدانند ملت ایران آماده است تا آخرین قطره خون خود را در راه دفاع از ارزش‌ها و کیان کشور نثار کند.

ملت ایران همواره آماده جانفشانی در راه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در نشست شورای اداری اراک اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی را به حمله نظامی تهدید می‌کند، آنان تصور می‌کنند ملت ایران از شهادت می‌ترسند، در حالی که همه مردم ایران آماده شهادت هستند و از شهادت هراسی ندارند.

وی تصریح کرد: زمانی که ایران اسلامی توانسته است در جنگ نرم به خوبی در برابر دشمنان ایستادگی کند،  پیروزی در جنگ سخت برای این کشور سخت نیست.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم فشارها و تحریم‌های سختی را به ایران تحمیل کرده است خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم بیدار و هوشیار ایران اسلامی به خوبی توانسته‌اند با صبر و تلاش مضاعف در برابر این فشارها مقاومت کرده و به فولاد آبدیده تبدیل شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش اراک نیز با اشاره به ورود یک صد هزار دانش‌آموز اراکی به مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید گفت: خوشبختانه سال تحصیلی  جدید بدون کوچک‌ترین مشکلی در شهرستان آغاز شد.

ابوالفضل بادرستانی افزود: امسال نخستین سال اجرای نظام 6-3-3 است که تدابیر لازم برای اجرای هر چه بهتر این نظام از مدت‌ها قبل در آموزش و پرورش اندیشیده شد.

به گفته وی با اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش 170 کلاس پایه ششم به مقطع ابتدایی این شهرستان اضافه شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول