اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

پادگان ارتش باید به خارج از شهر زنجان منتقل شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان به ضرورت انتقال پادگان‌ها به خارج شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پادگان ارتش هر چه زودتر باید منتقل شود.

پادگان ارتش باید به  خارج از شهر زنجان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به قرار گرفتن 800 هکتار زمین در اختیار ارتش برای انتقال پادگان اظهار داشت: انتقال پادگان‌ها از داخل شهرها از تاکیدات مقام معظم رهبری هم است.

وی به هماهنگی به وجود آمده بین مسئولان استان زنجان و فرماندهان ارتش برای انتقال پادگان اشاره کرد و گفت: هماهنگی نهایی برای این انتقال با تشکیل جلسه‌ای به وجود می‌آید.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه جاده ورودی تهم به زنجان در واقع ورودی شهرستان طارم به زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد: این مسیر باید با انتقال پادگان ساماندهی شود.

وی به انجام کارهای عمرانی در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: باقیمانده پروژه‌های عمرانی مصوب هم باید در فصل عمرانی باقیمانده عملیاتی شود.

اصفهانیان آسفالت‌ریزی معابر شهری و فضای سبز ایجاد شده در سطح شهر را از جمله اقدامات مطلوب شهرداری از آغاز سال جاری دانست.

وی به بازدید خود از طرح‌های عمرانی سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: شهروندان هم طرح‌های عمرانی خوبی در شهر زنجان انجام داده‌اند.

رئیس شورای شهر زنجان باغ شهر زنجان را از جمله طرح‌های مناسبی اعلام کرد که یکی از شهروندان بدون دریافت کمک‌های دولتی انجام داده است که باغ پرندگان نیز در کنار آن ایجاد می‌شود.

وی به موفقیت‌های ورزشکاران رشته بوکس در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و افزود: موفقیت به دست آمده مرهون اقدامات انجام شده در رشته‌های پایه است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول