اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجم مهرماه صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علمی ـ پژوهشی امام رضا در زنجان

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره علمی ـ پژوهشی (منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی) پنجم مهرماه در فرهنگسرای امام خمینی استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علمی ـ پژوهشی امام رضا در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این مراسم که با حضور طلاب، روحانیان و پژوهشگران برگزار می‌شود، از 17 تن از برگزیدگان جشنواره رضوی که مقالات خود را با موضوعات مختلف در زمینه موضوع جشنواره ارائه کرده بودند، تقدیر خواهد شد.

در این مراسم همچنین مقالات برگزیدگان جشنواره نیز توسط منتخبان ارائه خواهد شد.

جشنواره علمی ـ پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی» در بخش‌های تربیت دینی و نقش اعضای خانواده در تحکیم خانواده، ازدواج و تشکیل خانواده، حقوق متقابل همسران، جایگاه خانواده در نظام اجتماعی، جایگاه سالمندان در خانواده و صله رحم، ارتباطات در خانواده و محور سبک زندگی در فرهنگ رضوی در بخش‌های موفقیت، موفقیت در روابط اجتماعی، رسانه و خانواده، اوقات فراغت، الگوی مصرف و خرید، پوشش آرایش و بدن، مدیریت زمان در زندگی، تغذیه و رضایتمندی در زندگی، خانه‌داری و زندگی شهری برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره و شخصیت امام رضا(ع) و کمک به انتشار آثار برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، 132 مقاله به دبیرخانه جشنواره رضوی در استان زنجان ارسال شد و از این تعداد 17 اثر پس از داوری به عنوان مقالات برتر معرفی شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول