اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری مبارکه:

125 پرونده وام کشاورزان مبارکه در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: 125 مورد ارائه تسهیلات در بانک کشاورزی مبارکه برای اختصاص به کشاورزان در دست بررسی است.

125 پرونده وام کشاورزان مبارکه در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمد محمدی ظهر امروز در کارگروه کشاورزی شهرستان اظهار کرد: در چنین کارگروهی باید یک راهکار مفید در جهت صرفه‌جویی در مصرف آب داده شود و تمامی اعضای این کارگروه باید این راهکار را اجرا کنند.

وی افزود: یکی از عوامل دخیل در صرفه‌جویی آب تغییر نگرش کشاورزان در استفاده از آبیاری قطره‌ای به جای آبیاری غرقابی است و این امر باید به صورت جلسات مختلف توسط دهیاران در روستاهای این شهرستان اجرا شود تا بتوانیم این خشکسالی را به راحتی پشت سر بگذاریم.

معاون فرمانداری مبارکه گفت: درصدد تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در جهت سرمایه‌گذاری و آبادانی هستیم و به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت و می‌تواند یک گام مثبت در راستای راهبرد بهتر کشاورزی در شهرستان باشد.

وی گفت: اعتباراتی در قالب وام در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت که سبب می‌شود در راستای رفع خشکسالی و تأمین وسایل و ماشین‌آلات مورد نیاز کشاورزی استفاده کرد و درصدد هستیم که این اعتبارات هر چه سریع‌تر در اختیار کشاورزان قرار گیرد که تاکنون 125 مورد ارائه این تسهیلات در بانک کشاورزی این شهرستان مورد بررسی است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول