اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بجنورد:

شهید محمدزاده در نبرد با دشمنان در رأس قرار داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی مقاومت بسیج بجنورد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهید رجبعلی محمدزاده علمدار خراسان‌شمالی در دوران جنگ تحمیلی و نبرد با دشمنان در رأس قرار داشت.

شهید محمدزاده در نبرد با دشمنان در رأس قرار داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا شجاع بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان در آستانه سومین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام ضمن گرامیداشت یاد شهید محمدزاده اظهار کرد: همه شجاعت‌های این سردار جبهه‌های حق علیه باطل را شنیده و می‌دانند.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام خدمات زیادی را از دوران جنگ تحمیلی بر جای گذاشت و حتی با وجود مجروحیت طی این دوران نیز از حضور در جنگ هیچ‌گاه غفلت نکرد.

شجاع با بیان اینکه طی دو هزار و 882 روز جنگ تحمیلی هیچ‌گونه برگ تسویه‌ای از سردار شهید محمدزاده نداریم، گفت: بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز این سردار رشید اسلام در عرصه‌های مختلف حضور داشته و خدمات زیادی را از خود بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: سرانجام شهید محمدزاده در حالی که عشق شهادت را داشت، در مأموریت پیشین سرباز سیستان‌وبلوچستان در یک عملیات تروریستی به شهادت رسیده و به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بجنورد در ادامه از دوران دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین رویداد در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام خلق و افتخارات زیادی در این جنگ نصیب کشورمان شد، افزود: ما در جنگ تحمیلی به تنهایی در مقابل هجوم گسترده دشمنان ایستادگی کردیم.

شجاع تصریح کرد: عراق به سرکردگی صدام از امکانات نظامی بسیار آمریکا و هم پیمانانش برخوردار بوده و با این حجم امکانات نظامی به کشورمان تجاوز کرد.

وی مهم‌ترین تلاش دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ علیه ایران را ساقط‌کردن نظام اسلامی برشمرد و گفت: اکنون بعد از گذشت سال‌ها پس از جنگ و به درک واصل‌شدن صدام شهدای ما به اوج قله‌های عزت، افتخار و سرافرازی نائل شده و همواره یاد آنان در تاریخ نظام اسلامی جاودانه خواهد ماند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به اینکه در این جنگ نابرابر 220 هزار نفر به شهادت رسیدند، اظهار کرد: باید هشت سال دفاع جانانه مقدس تاریخ کشور را تغذیه کند.

وی اجرای 85 عملیات در طول دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در تمامی این عملیات سپاه اسلام در مقابل دشمنان خوش درخشیده و موجب عزتمندی کشورمان شدند.

این مسئول در نیروی مقاومت بسیج بجنورد یادآور شد: به فرموده امام، جنگ گنجی بوده که مهم آن است تا این گنج را به بهترین شکل به جوانان انتقال دهیم.

شجاع تصریح کرد: جنگ مربوط به یک قشر نبوده بلکه همه در آن سهیم بوده از این رو لازم است تا همه دفاع مقدس را هرچه بهتر گرامی داشته و آن را ارج نهیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سبب بیمه‌شدن نظام اسلامی دانست و گفت: در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه حوزه فرهنگی و رسانه برای ترویج این فرهنگ استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی در نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد:‌ این تفکر بسیجی بود که نظام را توانست به اوج افتخار رسانده و برای کشورمان عزتمندی بیافرینند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول