اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

اعضای باند کلاهبرداری در ارومیه به دام افتادند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که در سایر استان‌های کشور هم فعالیت داشتند در ارومیه به دام افتادند.

اعضای باند کلاهبرداری در ارومیه به دام افتادند

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برابر اخبار واصله از منابع خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با استفاده اسناد، مدارک و هویت‌های جعلی در بانک‌های مختلف افتتاح حساب و دسته چک اخذ کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان پس از اخذ دسته چک از استان‌های مختلف با خرید لوازم خانگی و فروش آنها به قیمت پایین اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

این مسئول افزود: در این راستا پلیس آگاهی موضوع را با حساسیت ویژه در دستور کار قرار داد که با شناسایی 10 نفر شاکی و اخذ اظهارات آنها، چهار نفر از متهمان اصلی این پرونده در یک عملیات دستگیر و پس از مواجهه حضوری با شکات به بزه انتسابی معترف شدند.

النقی‌پور خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده تا کنون 7 میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده‌اند که کارآگاهان این پلیس تلاش دارند سایر اعمال خلاف باند مذکور را با شناسایی همدستانشان کشف کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول