اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال‌ ته‌نشین‌ها برای فرار از بحران

3 امتیازی که پرسپولیس را از بحران نجات می‌دهد

خبرگزاری فارس: شاگردان میثاقیان در حالی از کسب سه امتیاز در ورزشگاه‌ آزادی در بازی هفته دهم دم می‌زنند که تیم پرسپولیس برای فرار از ناکامی‌های طولانی‌‌مدت خود خوب می‌داند که آلومینیوم راه نجات این تیم از بحران است.

3 امتیازی که پرسپولیس را از بحران نجات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان که در هفته نهم لیگ برتر پنجمین تساوی خود را در این لیگ در برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خلیج فارس به دست آورد، در حالی که با هشت امتیاز در رده چهاردهم و بالاتر از پرسپولیس تهران قرار دارد گویا این طور که از صحبت‌های دست‌اندرکاران و بازیکنان این تیم برمی‌آید برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رود.

محمود تیغ‌نورد کاپیتان تیم آلومینیوم هرمزگان که در دقیقه 30 بازی با تیم صنعت نفت آبادان آسیب دید و از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده است و احتمال اینکه تا مدتی از میادین فوتبال دور باشد بسیار است.

 

وی با بیان اینکه بازی با پرسپولیس را از دست داده است، اضافه کرد: بازی کردن من به هیچ وجه اهمیت ندارد بلکه آنچه که مهم است و در اولویت قرار دارد نتیجه گرفتن تیم آلومینیوم و کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس است.

وی با بیان اینکه امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردم، تصریح کرد: در بازی با پرسپولیس از تمامی هرمزگانی‌ها می‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از تیم آلومینیوم بپردازند.

مدیر رسانه‌ای آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز با بیان اینکه زردپوشان در بهترین شرایط آرمانی به سر می‌برند، گفت: تمرینات این تیم برای دیدار با تیم پرسپولیس تهران به خوبی برگزار شده است.

امیرحسین طالبی با بیان اینکه تنها غایب زردپوشان برابر پرسپولیس تهران محمود تیغ‌نورد است، اظهار کرد: تمرینات در طول هفته جاری بدون هیچ مشکلی برگزار شده است و بازیکنان و کادر فنی از انگیزه بالایی برای کسب امتیاز برابر قرمزپوشان پایتخت برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه صبح چهارشنبه اعضای تیم آلومینیوم برای برگزاری دیدار هفته دهم لیگ برتر به تهران اعزام می‌شوند، تصریح کرد: کانون هواداران باشگاه آلومینیوم عده‌ای از هواداران هرمزگانی را به تهران اعزام کرده است و سایر هرمزگانی‌های مقیم تهران را نیز برای حمایت از زردپوشان ساماندهی می‌کند.

طالبی با بیان اینکه جلسه هماهنگی و کنفرانس خبری دیدار برابر پرسپولیس ظهر چهارشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با دعاها و حمایت‌های هواداران خود بتوانیم در این دیدار شایستگی‌های خود را به همگان ثابت کنیم.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول